Direktlänk till inlägg 17 juni 2009

Onsdag utan Grey's !!

Av Hanna - 17 juni 2009 09:56


Så är det, ikväll är det inget Grey's Anatomy och det är helt sjukt störande tycker jag ! Förra avsnittet var ju så läskigt spännande och sorgligt så man vill ju bara se meeeera !! Men såklart var det ju säsongsavslutning, så man måste vänta till efter sommaren för att få se fortsättningen. Gaaah ! Trots att jag verkligen vill SE fortsättningen NU, så kommer jag vackert vänta, inte försköka komma över nedladdade avsnitt. Lite av charmen med att följa en serie ligger ju i att just vänta på näst avsnitt....sen kanske EN HEL SOMMAR är lite väl länge....men men... ;-)



Idag tror jag att vi går på Öppna Förskolan efter lunch, sedan ska vi åka och handla inför midsommar. Säkert ska halva stans befolkning oxå göra det idag så det lär ju vara urplockat och folktrångt i affärerna. Men så blir det när man inte fått det gjort tidigare.


Vi hörs folkens. Nu ska jag gosa med min lilleman, han verkar vara lite trött... // H

 
 
Daniel

Daniel

17 juni 2009 10:32

Ush vad boring utan Greys!!

http://danielfagerholm.webblogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna - 16 oktober 2017 20:14

Jaha...   Det har gått ett år sedan jag bloggade sist. Mkt har hänt. Min utbildning är inne på sista terminen, stora grabben går i 3an, den lille gör sista förskoleåret innan han också går upp och blir skolbarn. Mannen jobbar och tränar, jagar äl...

Av Hanna - 3 oktober 2016 15:51

        Och VAB. Den lille har sån hemsk hosta på nätter och förmiddagar så det blir inte mkt sovet och det tar lång tid för honom att komma igång med dagen. Imorgon hoppas jag att vi kan ta oss iväg för det är aningens frustrerande att gå he...

Av Hanna - 26 september 2016 20:06

          Termin 2 är igång och förutom ett par pluggveckor hemma har jag hunnit avverka 2 veckor på min praktikplats. Är på psykiatrin och jag lär mig massor. Rätt så slitigt men ändå roligt. En trevlig arbetsplats och det finns massor att...

Av Hanna - 12 juli 2016 16:16


   

Av Hanna - 8 juli 2016 18:27

  ...Fru Berg ! Otroligt lycklig dessutom !   Bröllopet blev verkligen bra. Vädret, gästerna, lokalen, maten, underhållningen. ALLT stämde och blev helt otroligt bra. Vi kunde verkligen inte önska oss mer. Alla vänner som ställde upp och hjälpt...

Presentation

Senaste inläggen

Länkar

Bloggar jag läser....

Tidigare år

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25
26
27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Sök i bloggen


Skapa flashcards