Alla inlägg under februari 2010

Av Hanna - 28 februari 2010 22:23


Erika hade en väldigt bra länk på sin blogg, nämligen till Tidningskungen ! Verkar ju kalasbra det där ! Jag provar !


Du hittar alltid de bästa erbjudandena och dessutom avslutas din prenumeration när du fått det antal nummer du beställt. Låter ju perfekt !


 


Återkommer med resumé från helgen inom kort. Bra har den varit iaf. Hej ! // H

Av Hanna - 25 februari 2010 12:12


Tröttheten kom över mig. Igen. Pang ! Inleder därför lunchrasten med att tala om hur trött jag är....Kul..... Sådär somningstrött, så man liksom blinkar hela tiden. Och ändå gick jag och la mig kl 21.00 och somnade ca 21.02.....Jeezez ! Ge mig milt väder, sol och ny energi ! NU ! Annars korkar jag ihop. Trist. // H

 

Av Hanna - 25 februari 2010 08:19


 

 Idag firar jag och käraste M 3-årig förlovningsdag. Grattis till oss !   

 

Vi hade bestämt att inte köpa några presenter utan istället laga en god middag och mysa lite bara....men....i morse när jag kom ner låg denna raring och väntade på mig...

 

 

Min karl är världens bästa !

Av Hanna - 24 februari 2010 09:00


.....var é den ljuvliga vårvintern !?!?!?

 

 

- 33 grader är inte kul. Inte på en fläck. Fuck va jag blir less !! //H

 

Grisigt kallt !

Av Hanna - 23 februari 2010 21:34


Lilla E ramlade och slog upp ett hål i bakhuvudet idag. Det var när vi kommit hem allihopa och skulle äta middag. Först blödde det ingenting, men bara nån sekund senare fullkomligen rann det ner i nacken på honom. Håret blev helt kladdigt och tröjan helt röd om ena axeln. Han var så ledsen så ledsen och jag likaså. Blod är inte min starka sida. Vi trodde att det var ett jättejack men när det lugnade sig efter en stund visade det sig vara ett ganska litet hål. Var lite oroliga oxå för ev hjärnskakning (man blir ju nojigare än allt) men det var ingen fara för det heller. Han blev på bra humör igen efter en stund och har varit pigg och glad hela kvällen. Lite ledsen när han skulle sova eftersom det säkert gjorde ont att ligga på bulan som blev, men när han la sig på sidan gick det bättre och nu sover han gott. Åh så skönt att det gick bra och att vi inte behövde åka med honom för att sy eller så.....Lillhjärtat !


Jag ska lägga mig och sova nu, är trött och har lite ont i huvet. M är på innebandy och kommer inte hem förrän efter kl 22 nån gång.


I morrn är det onsdag. Jobbar bara halva dagen, ska iväg och träffa hussäljaren kl 13. Kul ! // H

Av Hanna - 23 februari 2010 15:00


Nu är skotern såld. Han betalade kontant dessutom. Inte så vanligt i dessa internet-bankstider ! Klart och betalt ! Käraste M funderar redan på vad som ska få ersätta summiten....obotlig skoternisse ! // H



En sån kanske ?

Av Hanna - 23 februari 2010 10:31


Ibland går det fortare än man tänkt sig ! Käraste M la ut skotern på annons i går kväll.....När annonsen varit ute i 24 minuter ringer det en karl från Värmland och frågar om den är såld !?


-Nä....inte än....he he...


Han ställer 100 frågor och avslutar med att fråga om M kan reservera den till honom....


-  Tja...det beror ju på hur länge...


- Tills i morrn ! Jag åker upp i morrn bitti, det är 50 mil så jag kommer väl vid lunch nån gång.


Så nu....om nån timme kommer alltså denna man och tittar på skotern. Troligtvis köper han den oxå. Pang bom liksom ! Om han inte köper den så har vi ytterligare 3 spekulanter som mailat och 1 som ringt....så såld kommer den bli ! Shit va fort det gick ! Ibland har man flyt. Sen får vi se om vi köper oss en annan, lite billigare så vi tar oss ut på vårens grillturer. Pengarna som blir över lägger vi till sparkontot/kontantinsatsen till huset. Sweet. Snacka om att prioriteringarna svängt över ett par år.....   Från 2 skotrar till bara 1 och nu snart ingen alls....hi hi..... Som jag sagt tidigare....var sak har sin tid !

 

Nu blir det mera jobb för att få upp värmen. -32 i morse....brr....Hur kallt hade ni ? // H

Av Hanna - 22 februari 2010 11:07


...och nyp i näsan i morse igen. Stackars Lilla E börjar ju hosta så fort han tittar ut genom dörren. Tur att det är innedag på fsk när det är så här kallt. Men synd ändå, för han har ju varit ute väldigt lite på sistone. Hoppas det blir mildare så de kan leka ute resten av veckan.


Dessutom är det ju toppen att de bara är inne och nära varann när.....


De sa i morse när jag lämnade att många barn varit hemma pga magsjuka under de två senaste veckorna.....Hoppas att den värsta epedemin lugnat sig, och att vi missade den när vi ändå var hemma pga förkylningen. Min magsjukenojja tar nog nytt rekord !  Min stora (största ?) skräck! Kanske fånigt, men det kan inte hjälpas. I'm freaking out !!

 



Dags att jobba så man inte ligger efter om det blir med VAB-dagar.....*urk*


Ha en bra måndag ! // H

Presentation

Senaste inläggen

Länkar

Bloggar jag läser....

Tidigare år

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16
17
18 19 20 21
22 23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards