Alla inlägg under augusti 2012

Av Hanna - 31 augusti 2012 16:44


6e stenen sitter nu på plats. Tycker verkligen om denna ring, fick den ju när vi träffades & så får jag en ny sten till varje årsdag. Det enda som inte är helt perfekt är bredden, lite för smal för mina feta fingrar... Skulle ju lätt kunna få den omgjord, men på nåt vis vill jag ändå spara den som den alltid varit....


Av Hanna - 31 augusti 2012 16:17


Förresten....


Va mkt enklare det har blivit att små-blogga lite nu och då när man har appen. Inte kanske helt funktionell när det gäller att mixtra med text (typsnitt och sånt) men enkelt som tusan att lägga upp bilder.. GILLAR !

Av Hanna - 31 augusti 2012 16:04


Fredag eftermiddag. Trött som jag vet inte vad.....har somnat lite här och där idag !? När erbjudandet kom att åka på Älg-Hälga i Svenstavik så tackade jag nej. Orkar inte. Helt enkelt. Så mannen får ta med sig den större grabben och dra iväg, de får sällskap av Fam Velour. Jag och Mini E blir hemma, kan vara bra att hålla i hans rutiner lite nu när vi ÄNTLIGEN fått till dem !! Han har nämligen somnat kl 20 nu flera kvällar i rad och sedan sovit till typ 07.00 !!!! Några uppvak under kvällen, men de är inte omöjliga längre - förut kunde han ju inte somna om förrän efter några timmar... Sen brukar det bli lite knorr vid 03-tiden....men det är ju inget att klaga på eftersom han även då somnar om relativt snabbt. JIPPI ! Jag har blivit en hel del piggare sen vi fick mer barnfri tid om kvällarna, men just idag är jag däckad ! Ska bli lite mojsigt att värma thai-mat från frysen, käka framför TVn och elda lite i kaminen... Kanske har jag en skvätt rötjut att lyxa med sen oxå !?


Imorgon jobbar min käre karl. Inventering och städning av värsta sorten kör de på hans jobb. Trist eftersom helgen blir så kort med bara EN ledig dag tillsammans. Inte heller det jag önskar mig när jag är så här sliten.... Ja ja....det blir väl bra det med. Första fsk-veckan (som jag gruvade för) gick ju bra & fort och detsamma kommer väl gälla helgen. Om någon är kaffe- & surrsugen så vet ni ju var vi finns. Blir ju som mest bara hemma när jag har båda barnen själv.....


Nu ska jag gå och visa mig lite för den lille, han gillar inte att vara själv ! // H


Av Hanna - 31 augusti 2012 09:33


Lyxar med smoothie med blåbär, björnbär & vanilj till frukost idag. Mumma !



Av Hanna - 30 augusti 2012 15:02


Det var inte Enyo idag. Stor besvikelse !!

Av Hanna - 30 augusti 2012 14:51


....mysa men grabben vill INTE det. Försökte få en stund i soffan med honom innan jag börjar med maten men tji fick jag då....

Han är nyduschad & nedkrupen under filten i väntan på Enyo som är Bompa-favvisen efter fsk. Perfekt att ha ett nedvarvningsprogram efter förskolan som dessutom både är synkat med matlagning & lillebrors em-vila. :-)


Av Hanna - 28 augusti 2012 10:00


Lägger mig & pyser en stund på soffan med kaffe & deckare. Om en stund får jag tre brudar på besök - perfekt en dag som denna när jag bestämt mig för att göra noll zipp zero nytta !! Första fsk-dagen ska bara användas till mammalyx !

Because I'm worth it !!


Av Hanna - 28 augusti 2012 09:33



Lilla E på väg till fsk


Presentation

Senaste inläggen

Länkar

Bloggar jag läser....

Tidigare år

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards