Alla inlägg under mars 2014

Av Hanna - 19 mars 2014 19:40


Mars månad avverkad till mer än hälften.

Och den har varit bra !! Massor har hänt ! Roliga saker !


*Jag hade Zelected By Houze-visning här hemma med ett gäng tjejer. Inredningsshopping, fika och surr !


*Vi har varit i Åkersjön & bott i stuga med fina vänner. Skoteråkning och grillning, massa lek för barnen. Surr och mys för oss vuxna. Lovely ! 


*Vi har sålt vår gamla skoter och köpt en ny. Blev lite bilåkande i jakten på en fin affär. Å jösses va bra det blev ! Hela familjen lycklig. 


*Jag har fått lönebeskedet. 3.36% i höjning mot snittets 2.1% !! Satt som en smäck !


*Jobbet rullar på och jag mår så mkt bättre då. Ett sjysst flow nu !


*FOTEN ! Redan den 25/2 kunde jag gå i gympaskor och den 3/3 kunde jag ha mina stövlar/kängor. Fantastiskt !!


*Vi har fått en del roliga grejor gjorda här hemma. Sovrummet har vi fixat med nya vägghängda sängbord och lampor. Omålade trädetaljer (salningar i dörrposter samt ändar på golvlister) har blivit målade. Så enkelt och ändå har det tagit oss flera år att få det gjort !! Otroligt va fint och mer färdigt det kändes ! 


*Mannen har fortsatt jobba sina 50% och det är underbart !! Vi hinner och orkar så mkt mer allihopa !! 


Nu ska jag ta och göra i ordning för morgondagen. Lilla E ska åka med mig till jobbet, han har tid på sjukhuset kl 8.30 för koll av ögonen så jag har lovat att han ska få sitta på kontoret och fika en stund innan. Hämta varm choklad i automaten - spännande ! :-) Jag jobbar ju väldigt nära sjukhuset....så vi kilar över när det är dags bara och så hämtar mannen honom sedan. Grabbarna är ju som sagt lediga, kan va rätt mysigt för den minsta att få vara hemma själv med sin pappa och äta frukost i lugn och ro. 


Hoppas att ni som fortfarande tittar in här ibland har det bra !!  // H

Presentation

Senaste inläggen

Länkar

Bloggar jag läser....

Tidigare år

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards