Alla inlägg under juni 2016

Av Hanna - 19 juni 2016 13:21


Sista söndagen som Fröken Olsson. Om en vecka är jag Fru Berg vid den här tiden.. Känns lite märkligt men väldigt roligt.


Mannen blev kidnappad och firad med svensexa igår. De hade en toppendag på Zorbcenter med bumperfootball, badade bastu och var med på uteyoga i Badhusparken osv. Han kom hem vid 3 på natten och var väldigt glad i hatten. Oväntat pigg idag men vi slappar ändå. Mkt skönt !


Nu ska jag ta och plocka ihop lite grejor och se om vi kan få nåt vettigt gjort idag. Kan bli så att vi skippar det och bara fortsätter mojsa.... Kommande vecka kommer bli mkt stressig med många saker som ska fixas så det kanske är bäst att passa på.


Ha en fin söndag ! // H

Av Hanna - 16 juni 2016 13:42





Vi har sommarlov på riktigt nu. Solen skiner, har varit riktigt bra väder så här långt denna sommar. Äntligen kan man se prognosen för midsommar och bröllopet och det ser lovande ut - alltså för att vara midsommarväder ! 18 grader, mulet men inget regn iaf !


Igår var vi och träffade prästen, det gick bra och hon var trevlig. Vi valde psalmer och pratade lite om hur det hela ska gå till samt lite om hur vi träffades osv. Vi var även till festlokalen och kollade läget lite tillsammans med våra toastmasters, planerade lite för dukning osv. Ska bli SÅ kul !


Ikväll ska jag iväg och träffa tjejen som skall sminka mig och fixa mitt hår - det är lite nervigt. Är så ovan att vara sminkad och fixad så det känns skönt att låta nån som kan sin sak fixa det. Men ändå - vet inte riktigt hur jag vill ha håret och det är väl det som känns mest jobbigt just nu. Men förhoppningsvis kommer jag känna mig lite lugnare efter ikväll.


Nu dags att ta tag i lite hängning av tvätt osv. Alltid nåt sånt igång, men skönt när man bara är hemma/ledig och kan ta det i den takt man har lust med. :)


Ha en fin dag ! // H




Presentation

Senaste inläggen

Länkar

Bloggar jag läser....

Tidigare år

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2016 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards