Alla inlägg den 16 oktober 2017

Av Hanna - 16 oktober 2017 20:14

Jaha...


Det har gått ett år sedan jag bloggade sist. Mkt har hänt. Min utbildning är inne på sista terminen, stora grabben går i 3an, den lille gör sista förskoleåret innan han också går upp och blir skolbarn. Mannen jobbar och tränar, jagar älg och harvar på som vanligt. 


Några förändringar har tillkommit iaf....Jag har mer eller mindre blivit lovad en tjänst här i Torvalla på hälsocentralen där jag varit timanställd sedan i våras. Från 1a januari är jag tillsvidareanställd och kan helt och hållet koppla bort min "vilande" anställning på gamla jobbet. Känns mkt bra! Vi har bytt husvagn och även skaffat oss ett spiketält, alltsammans står nu uppställt i Åkersjön på strandcampingen och vi tänkte alltså försöka oss på vintercamping där uppe nu då. Ska bli spännande. Det är ju verkligen mysigt att vara i husvagnen så det borde kunna bli bra. 


Just nu är mannen ute och springer i kylan så jag har tänt upp i kaminen tills han kommer hem. Barnen sover och jag ska till och hänga tvätt. Livet rullar på i sina vanliga spår med andra ord. 


Ha det gott! // H


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Senaste inläggen

Länkar

Bloggar jag läser....

Tidigare år

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2017
>>>

Sök i bloggen


Skapa flashcards