Alla inlägg den 2 augusti 2009

Av Hanna - 2 augusti 2009 22:31


Idag blir vår älskade gullunge hela 10 månader gammal. Stort grattis till dig !


Jag har haft ont i huvudet idag, så det har blivit ganska lite gjort. Kände det redan innan jag öppnade ögonen i morse, mindre bra start på dagen...Så vi har bara grejat med lite allt möjligt..inga stora grejor.. Men städningen av förrådet är iaf påbörjad och det känns bra.


I morgon åker vi nog norrut, mot pappas stuga. Där ska vi vara i ett par dagar innan vi åker ner till Hoting (där pappa bor till vardags) och börjar ordna inför kalaset som är på kvällen den 8e. Känns som mkt upprepning i inläggen nu, men det händer inte så mkt mer än just detta för tillfället. Det är lite märkligt, när det händer som mest hinner man inte blogga och när det händer mindre har man inget att blogga om. Spännande liv man lever...


Nu ska jag sätta mig med min kära sambo i soffan och göra upp lite planer för morgondagen. Hej så länge. // H

Presentation

Senaste inläggen

Länkar

Bloggar jag läser....

Tidigare år

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards