Alla inlägg den 17 oktober 2010

Av Hanna - 17 oktober 2010 10:25


...vädret och jag. Gråa och trista. Jag pysslar på inne, med sånt som alltid behövs göras. Den lille mannen leker med sitt Duplo, just nu är utmaningen att bygga ett garage. Det går sådär....men han kämpar på och bygger allt han kan. Den store mannen är i älgskogen... Så det mesta är precis som vanligt.   Jag hoppas att han kommer hem i bra tid idag så vi kan hitta på nåt tillsammans som avslutning på helgen.


Jag drack några glas av ett ekologiskt vin till maten och under kvällen igår, jättegott ! Men idag är huvudvärken här. Brukar inte få huvudvärk av rött vin i vanliga fall, inte ens om jag dricker betydligt mer än vad jag gjorde igår...men tydligen så kan ju olika sorters vin/druvor göra skillnad. Får prova det igen vid tillfälle för att se om det är vinet eller nåt annat som gör det, vore tråkigt om det är vinet eftersom det var så gott.



I övrigt så är tankarna mest i nya huset och på alla detaljer som man vill fixa.  Cult Design har mkt snyggt så en del grejor därifrån kommer nog hamna på "att-köpa-listan"


Kanske nåt snyggt till köksbänken...

 

Nu ska vi fixa oss lite lunch. So long ! // H


Presentation

Senaste inläggen

Länkar

Bloggar jag läser....

Tidigare år

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18 19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards