Direktlänk till inlägg 14 april 2011

Torsdag...

Av Hanna - 14 april 2011 08:58


Jättebra torsdag. Sonen är nästan nere på normal temp, hade 37.2 i morse och mkt piggare. Fortsätter det så idag blir det nog fsk & jobb i morrn....hoppas på det, kan nog behövas för alla inblandade. Den här gången blev det ju jag som tog hela (hittills) VABen. Käraste M har haft lite att göra på jobbet, skicka guldprover och så har han gjutit lite rör....är bra om det är gjort inför kommande vecka (påskveckan) så det har helt enkelt passat bättre att jag varit hemma. Har sisådär 50 olästa mail att ta itu med i morgon, men det får jag ta itu med då.


Vi åkte på shoppingsväng igår. Köpte 2 skottkärror, en stor och en liten. Dessutom handlade vi med oss en sån liten uppsnurrarvagn med vattenslang på och en hink att blanda bruk i tills vi ska mura upp syllen till garaget. När det gäller vattenslangen så har vi ju inget att vattna ännu, men när vi väl får det så är det bara att vattna då ! Alla grejorna behövs ju framöver, så man får passa på att köpa när tillfället dyker upp.



Hoppas att Lilla E går med på att hoppa ner i vagnen idag, är sugen på en promenad efter lunch ! Får inte slöa till nu med motionerandet ! Önskar mig en ny cykel, så jag kan börja trampa till & från jobbet mest varje dag ! Har en hoj nu men trivs inte så bra med den...kanske ska önska mig en ny i kombinerad Mors Dag & "jag fyller jämnt i år"- present !? Ha ha...det var påhittigt av mig....   Undrar om det är nån som nappar på det....?


2 mornar i rad nu har vi stekt ägg och ätit med grönsaker till frukost. Så himla gott och mättande. Roligt oxå med varitation från den gamla hederliga gröten eller filen med mûsli.


Nu ska jag göra lite nytta. Ha en bra dag ! // H

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna - 16 oktober 2017 20:14

Jaha...   Det har gått ett år sedan jag bloggade sist. Mkt har hänt. Min utbildning är inne på sista terminen, stora grabben går i 3an, den lille gör sista förskoleåret innan han också går upp och blir skolbarn. Mannen jobbar och tränar, jagar äl...

Av Hanna - 3 oktober 2016 15:51

        Och VAB. Den lille har sån hemsk hosta på nätter och förmiddagar så det blir inte mkt sovet och det tar lång tid för honom att komma igång med dagen. Imorgon hoppas jag att vi kan ta oss iväg för det är aningens frustrerande att gå he...

Av Hanna - 26 september 2016 20:06

          Termin 2 är igång och förutom ett par pluggveckor hemma har jag hunnit avverka 2 veckor på min praktikplats. Är på psykiatrin och jag lär mig massor. Rätt så slitigt men ändå roligt. En trevlig arbetsplats och det finns massor att...

Av Hanna - 12 juli 2016 16:16


   

Av Hanna - 8 juli 2016 18:27

  ...Fru Berg ! Otroligt lycklig dessutom !   Bröllopet blev verkligen bra. Vädret, gästerna, lokalen, maten, underhållningen. ALLT stämde och blev helt otroligt bra. Vi kunde verkligen inte önska oss mer. Alla vänner som ställde upp och hjälpt...

Presentation

Senaste inläggen

Länkar

Bloggar jag läser....

Tidigare år

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards