Alla inlägg den 20 juni 2011

Av Hanna - 20 juni 2011 08:48


....men tiden framför datorn är inte prioriterad. Vi pysslar på med det ena och det tredje, det mesta är ju vardagssnurr - men lite annat klämmer vi in oxå. Har börjat med snickrande av litet trädäck till framsidan ("stora entrén") och kanske blir det klart i kväll om det går gott. Takstolarna  til garra't ligger ju färdiga och väntar på att bli använda, helgen efter midsommar är bokad till garageresning. Det mesta handlar om det just nu.....kommer nog bli roligare inlägg sen när resningen är gjord och det är igång....


Lilla E är trotsig och rätt jobbig emellanåt, men han har sina härliga underbara stunder också. Sover utan blöja och hittills har det funkat utan olyckor, på dagarna händer det olyckor lite oftare - han har liksom inte tid att säga till när blåsan är full....men på det stora hela går det bra. Han säger själv att han tycker att det är skönt att slippa blöjor. "jag är stor nu - jag är Elis".     Pratar gör han ju som en hel karl - lurade fröknarna på fsk att vi krockat med en älg under ledigheten - en mkt livlig historia med krasch & pang.  Eftersom han hade blåöga (efter en kvadd i mommas trappa) blev de lite oroliga att det var sant.....men så klämde han till att DET KAN HA VARIT EN KROKODIL OXÅ.....och då började de ana ugglor i mossen... Fantasin är det inget fel på !


På jobbet är det en del på G. Vikarierar för flera olika personer nu i sommar - samtliga på olika avdelningar och med uppgifter som inte liknar nåt jag gjort innan. KUL ! Jag kämpar på och lär mig en massa.


Nu - in med lite nya anläggningar ! Hej ! // H


Presentation

Senaste inläggen

Länkar

Bloggar jag läser....

Tidigare år

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards