Alla inlägg den 25 juli 2012

Av Hanna - 25 juli 2012 16:10


Såhär gick det till när vi byggde vår altan....har tyvär ingen bra bild på't sen det blev helt klart. Men det kommer väl det oxå....håll till godo...


   

 

     


        


 



 

Äntligen fick vi käka middag och njuta av resultatet !!


Väldigt stolt över att mannen och jag rodde detta projekt i land mest på tu man hand. Vi har haft hjälp med underhållning av barnen några timmar, och så var svärfar behjälplig med lite stenar och allmänt fix. Men till 90% har vi gjort det själva, det gick inte fort - men det blev bra !!


Av Hanna - 25 juli 2012 14:31


Spana in utvecklingen i vår odlingslåda.....


    

28 juni


          

5 juli


 

19 juli


    


Av Hanna - 25 juli 2012 13:18


Vaknade i morse, helt tät i skallen och hur trött som helst. Ryggen värker och halsen känns trång. Sommarförkylning på gång eller bara nåt annat skit i kroppen ? Mannen klagade igår på lite ont i ryggen och var även supertrött & lite hängig. Hoppas för guds skull att det inte blir mer än så. Vi la oss vid 21-tiden igår och kollade på lite tv i sovrummet, men vi sov nog båda före 23....så det blev en del vilat och det verkar ju som om det behövs.


Båda pojkarna sov jättebra hela natten, fick faktiskt den minste att knoppa in vid 20.00 och sen sov han till 06.15 Den större somnade vid samma tid och sov till 07.15 så det är inte barnens "fel" att jag är trött idag iaf. Vi har lyckats söva den lille vid 20-tiden några kvällar nu och det går bättre och bättre faktiskt. NU kanske det vänder, trodde det för ett tag sen oxå....men tji fick vi ju då.... men nu håller vi tummarna igen !! Det är ju så skönt att få lite barnfri tid som inte är MITT I NATTEN.


Nu ska jag se om jag kan ladda över lite bilder från telefonen till datorn. Sen kanske det kommer ett bildinlägg.... // H

Av Hanna - 25 juli 2012 10:05


I de lugnaste vatten (pocket)


I den innersta kretsen (pocket)


I grunden utan skuld (pocket)


I natt är du död (pocket)


Hoppas att Viveca Sten's serie om Sandhamn är lika bra som det sägs. Längtar tills de dimper ner i min brevlåda, med lite tur hinner de komma innan helgen ! Den 5e delen har precis kommit ut oxå, men finns nog bara som inbunden ännu, så den ska jag sätta bevakning på. Ser fram emot att få försvinna in i ett gäng böcker igen. Har haft läsabstinens sedan jag avslutade Kepler's böcker, bara läst en enda sen dess och den var så sorglig... Innan jag dör hette den och handlade om en 16-årig tjej med cancer. Blev en del tårar till den.... Så nu har jag alltså beställt ett gäng böcker igen. Jippi ! // H

Presentation

Senaste inläggen

Länkar

Bloggar jag läser....

Tidigare år

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards