Alla inlägg under augusti 2013

Av Hanna - 12 augusti 2013 13:11


Av Hanna - 12 augusti 2013 13:00


Det tar tid att komma igång. Men jag fick iaf igång både dator och telefon direkt på morgonen. Dessutom gav jag mig själv en flygande start i och med att jag cyklade tidigt och duschade på jobbet. Stämplade in sen kl 06,38. Det kändes viktigt att få en sån start på dagen / veckan / terminen.


Ser fram emot kvällen och daten med tjejerna. Men nu.....jobb. Hej ! // H

Av Hanna - 11 augusti 2013 19:24


...men de senaste veckorna har den faktiskt inte regnat bort. Sen min käre man gick på semester har vädret varit bra. Rätt så varmt och en hel del sol. Vi har varit hos pappa, på semester i Orsa och så har vi umgåtts lite med vänner och familj här i stan oxå. Lite hemmafix har det blivit och en del slappande. Jag har bitvis varit riktigt låg och haft väldigt lite ork....men det har ändå varit helt ok. Att börja jobba imorgon känns dock som att gå in i en vägg. Ont i magen och riktigt stressad. Mannen tog med sig barnen till farmor och farfar på kräftmiddag idag så jag skulle få en lugn kväll & hinna ladda lite. En natt med ostörd sömn kommer oxå sitta fint. De ska bygga älgpass i veckan så det passar ju bra att de är på plats i morgon då.


Min plan är att cykla till jobbet i morrn. Har ju en ny fin cykel ! Sen efter jobbet har vi bokat tjejdate med fika och surr. Det kommer sitta som en smäck ! Har turen att få lifta med vännen M från stan till Genvalla och tillbaka. Sen blir det cykeln hem från Odensala som kvällsmotion då. Hoppas vädergudarna håller sig till min plan och skippar regnet !!


Kanske kommer det ett mer detaljerat semesterinlägg med bilder. Får se vad jag orkar med på kvällstid nu när jobbh*lvetet drar igång. Om en vecka är det dessutom fsk-start oxå. Jisses. Jag blir helt matt bara av att tänka på det.


Ha en fin söndagskväll !!

Presentation

Senaste inläggen

Länkar

Bloggar jag läser....

Tidigare år

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards