Alla inlägg den 24 september 2013

Av Hanna - 24 september 2013 07:04


Kan det tänkas bli långhelg inom kort ? Har jobbat bra mkt mer än den halvtid jag hade tänkt mig och på tors-fre ska jag försöka att belöna mig själv & barnen med en långhelg. Är även ett visst flexsaldo som kan behöva en liten justering....alltid härligt med lite plustid - men lite skevt om man får ihop närmare 30h på knappt tre veckor.... Med lite tur får vi besök av pappamoffan de här dagarna oxå, det vore ju superkul !


Just nu funderar vi mkt på den kommande 5-årsdagen och firandet av den. Min stora lilla kille ska såklart firas ordentligt. Annars så harvar vi på i garaget och helgerna har ju gått åt till älgjakt. Men nu är det äntligen uppehåll och vi får några helger tillsammans ! Härligt.


Slänger in lite bilder eftersom jag har lätt skrivkramp... Ha det gott !! // H


Ebbe tar en kaffe !   Elis spanar efter älg !   Soffhäng !   Helg-collage !   Porslinsblomma  


Garaget  - vårt evighetsprojekt !   Moströms böcker är bra !   Fönsterputs vs Morgonsol  

Presentation

Senaste inläggen

Länkar

Bloggar jag läser....

Tidigare år

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards