Alla inlägg den 8 maj 2011

Av Hanna - 8 maj 2011 22:24


...längre helger....mer tid med mina kära....mer SOL....mer grillat.....mer söndagspromenader med mina darlings....mer besök av vänner.....mer kaffe.....mer bullar.....ett färdigare hus....fler timmar på ett dygn.....MÅNGA mer timmar just om natten....varmare mornar....längre kvällar....kraft & hälsa åt mig och alla jag bryr mig om....snälla barn....lägre pris på matjord....mer snickerikunskaper.....med mera.....med mera....


Kanske kan flera av mina önskningar slå in under sommaren !? Hoppas....   


Trots att man har det så HIMLA BRA, så önskar man sig alltid lite mer....knäppt egentligen !! Men men.....många av mina önskningar kommer slå in under sommaren....det är jag övertygad om !


Helgen har varit lovely ! Mkt fysiskt arbete med att sortera virke till garagebygget. Sen har vi oljat allt ändträ på huset och grejat med lite smått och gott. Vi har haft vänner & familj på besök i solen, kaffedäcket invigs lite för var dag ! Har njutit varje minut och det är med sorg i sinnet jag säger godnatt, måste knoppa om jag ska ha en chans överhuvudtaget att orka upp tidigt i morgon och hoja till jobbet.


Må så gott !! // H

Presentation

Senaste inläggen

Länkar

Bloggar jag läser....

Tidigare år

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards