Alla inlägg den 13 januari 2012

Av Hanna - 13 januari 2012 10:28


Igår var Mini E arg och grinig för första gången, det höll i sig en bra stund. Han ville äta, men skrek för mkt för att komma till ro osv....Ammade det som gick och sen fick han lite ersättning då......Men nej. Arg och ledsen och sökte mer mat. Då han ätit i stort sett konstant de senaste dagarna är jag lite öm och ond, inte så att jag fått sår men det svider och bränner - som om jag vore helt skinnflådd. Och en arg bäbis som inte tar riktigt tag och äter utan bara småsuger och ruskar på huvudet..... AJ AJ AJ ! Tog fram pumpen och pumpade några minuter, och så fick han äta det. Kändes som vi hällde i honom hur mkt som helst - men tydligen var det vad som behövdes. Sen blev han nöjd ! Han sov ett par timmar i vaggan och jag fick vila behagen..... Sen ammade han lugnt och fint vid midnatt, och vi somnade gott sedan. SOV TILL KL 06.00 !!! Inte direkt meningen att han ska äta så glest, men eftersom han fullkomligen vräkte i sig under kvällen så var det väl ok...... Men snacka om chock ! Skönt dessutom att få sova så länge..... Han snuttade i sig lite käk och sen sov vi vidare till kl 8.30 - underbart ! Var vakna ett tag och sen blev det matdags igen... Nu sover han och jag fikar frukost medan jag surfar runt lite och kollar läget på bloggar osv..... Mysmorron !


Kl 13.00 ska vi till BVC och väga den lille. Blir premiärtur med vagnen för hans del oxå, ska bli skönt med en riktig promenad, även om det inte är så långt till centrum. Det blåser vasst ute, så de 4 minusgraderna som termometern visar lär ju kännas kallare.....


Hoppas att ni har en bra dag och att ni fått sova gott ! Själv längtar jag mest efter att det ska bli eftermiddag så mina stora grabbar kommer hem så vi kan ha vårat fredagsmys. Lilla E har beställt morotsstavar med dippa, ska bli gott ! // H

Presentation

Senaste inläggen

Länkar

Bloggar jag läser....

Tidigare år

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards