Direktlänk till inlägg 20 maj 2013

Välfylld vecka !

Av Hanna - 20 maj 2013 08:12


Den här veckan kommer bli fullspäckad. Mkt jobb, en del roligheter och så lite tråkiga men nödvändiga grejor.


Mån - Möte med markgruppen på avd, Web-demo av dokumenthanteringsmodul, Lunch med f.d kollega, Utbildning i byggande av arbetsrum på webben.


Tis - Hörcentralen & tid med ÖronÖverLäkaren, Klippning, Fakturering hyror och jaktarrenden, Träff med dokumenthanteringsföretag för visning av deras produkter. Skulle även behöva läsa på lite inför onsdagens utbildning.


Ons - Taxi hämtar mig kl 05,10 och sen flyg till huvudstaden, utbildning hela dagen, flyg hem. Taxin släpper nog av mig vid 20-snåret hemma igen.


Tors - Veckomöte med avdelningen. Inget annat bokat än så länge. Kommer nog att ändras under veckan. Om inte annat så ska väl onsdagen arbetas ikapp...


Fre - 2 möten gällande dokumenthanteringen. Förstudien är snart klart och vi kan gå in i projektfas. Packa inför helgen.


Lör - Flyg till S-holm för 3 glada dagar med vänner ! Shopping, surr och konsert står på schemat. Flyg igen hem på måndag förmiddag.


Så ser min kalender ut just nu för den här veckan. Hoppas att barnen håller sig friska och att det flyter på bra där hemma i övrigt så man pallar med. Skulle egentligen ha varit hemma själv typ alla kvällar med barnen så att mannen kunde börja med gärsgårds-historian som han lovat. Får se hur det går med det. Hade ju varit bra om det jobbet kunde bli påbörjat/avslutat så vi kan börja sätta på vår egen tomt oxå....


Festen i fredags blev riktigt lyckad. Maten var god, underhållningen var uppskattad och vi i fest-kommittén fick bra betyg. Jag kom hem vid 01,30 och hade turen att få sovmorgon dagen därpå eftersom resten av familjen var på grillmiddag och sov borta den natten. Resten av helgen var vi bara hemma och njöt av det fina vädret. Surrade lite med grannarna, hade kaffebesök på sön eftermiddag. Slappt och bra. Vi var lediga - gjorde ingen nytta alls. Det behövde vi !


Nu däremot ska det göras nytta. Ha en bra dag & vecka. // H

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna - 16 oktober 2017 20:14

Jaha...   Det har gått ett år sedan jag bloggade sist. Mkt har hänt. Min utbildning är inne på sista terminen, stora grabben går i 3an, den lille gör sista förskoleåret innan han också går upp och blir skolbarn. Mannen jobbar och tränar, jagar äl...

Av Hanna - 3 oktober 2016 15:51

        Och VAB. Den lille har sån hemsk hosta på nätter och förmiddagar så det blir inte mkt sovet och det tar lång tid för honom att komma igång med dagen. Imorgon hoppas jag att vi kan ta oss iväg för det är aningens frustrerande att gå he...

Av Hanna - 26 september 2016 20:06

          Termin 2 är igång och förutom ett par pluggveckor hemma har jag hunnit avverka 2 veckor på min praktikplats. Är på psykiatrin och jag lär mig massor. Rätt så slitigt men ändå roligt. En trevlig arbetsplats och det finns massor att...

Av Hanna - 12 juli 2016 16:16


   

Av Hanna - 8 juli 2016 18:27

  ...Fru Berg ! Otroligt lycklig dessutom !   Bröllopet blev verkligen bra. Vädret, gästerna, lokalen, maten, underhållningen. ALLT stämde och blev helt otroligt bra. Vi kunde verkligen inte önska oss mer. Alla vänner som ställde upp och hjälpt...

Presentation

Senaste inläggen

Länkar

Bloggar jag läser....

Tidigare år

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards