Alla inlägg den 7 juli 2009

Av Hanna - 7 juli 2009 20:07


Ja det är vad vi ska kolla på ikväll, och till det ska vi äta lite rabarberpaj. Ska nog göra en stor kopp thé oxå och bara mysa i soffan. Den lille sover sen en stund tillbaka och vi sitter här och funderar/planerar en liten semestertripp som vi tänkte göra till helgen. Först ner till Orsa och spana i Björnparken där, kanske bo på en fin camping i Mora och sen vidare in i Norge för att där åka Trollstigen. Håller på för fullt att kolla upp lite boendealternativ. Känns kunna bli riktigt mysigt !


I morgon ska käraste M till tandläkaren på förmiddan. Under tiden vet jag inte vad jag och lilleman hittar på, antingen drar vi in på stan eller så är vi hemma och lagar mat. Har snart slut på hemlagad barnmat så det är väl läge att fylla på med en eller ett par rätter. När vi är ute på semesterturné är det ju praktiskt med den köpta burkmaten, men det är ju inte så dumt att ha i frysen tills vi kommer hem.


Nu ska jag ringa till min pappa innan det är dags att bänka sig framför TVn. Hejdå ! // H

Presentation

Senaste inläggen

Länkar

Bloggar jag läser....

Tidigare år

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards