Alla inlägg den 15 juli 2009

Av Hanna - 15 juli 2009 22:43


....att vara på hemmaplan igen...nästan iaf....är hemma hos min mamma just nu. Åker vidare till Ö-sund i morgon igen, jag måste in på jobbet och kolla upp lite saker inför kommande vecka då jag ska jobba och så ska vi uppvakta M:s mormor Ingrid som fyller 84 år. Det har varit helt fantastiskt bra och vi har haft det så himla mysigt. Underbart vacker natur ! Åkte via Orsa/Mora in i Norge och sedan Trollstigen - Geiranger - Stryn - Trondheim - Nordli - Gäddede in i Sverige igen. Det bästa vi gjort på länge !


Här kommer några bilder....


Det regnade när vi gick i Orsa Björnpark. Därav den fina frisyren.....

Vill åka dit igen när vädret är bättre :-)


* Pappa M * Mamma H * Lilla E *

Otroligt vacker utsikt när man åkt uppför hela Trollstigen.


De bästa killarna på utsiktsplatsen ovanför Geirangerfjorden <3


Hjelledalen....det vackraste jag sett på länge.


Vägen upp till Stryns anläggning för sommarskidåkning.

Otroligt mycket brantare och mer storslaget än vad bilden visar....


Vi har laddat batterierna kan man säga, bara mått gott och myst. Verkligen kopplat bort allt vad vardag heter och njutit av att vara lediga tillsammans.


Lilla E kryper nu för fullt och reser sig mot allt han kommer åt. Han går (springer nästan) om man håller honom i händerna. Verkligen full fart nu ! Dessutom har han blivit sitt gamla mysiga glada jag igen, och han sover hela nätterna utan uppvak ! Saker och ting är tillbaka i gamla hjulspår igen. Härligt ! Perioden av oroliga nätter och gnälliga dagar är förbi. Tillfälligt iaf ;-) Det lär ju återkomma, i takt med tänder och annat.... Men för nu är det iaf bra.


Nu ska jag slappa lite i soffan innan det är dags att förflytta sig till sängen. Vi hörs ! // H 

Presentation

Senaste inläggen

Länkar

Bloggar jag läser....

Tidigare år

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards