Alla inlägg den 20 juli 2009

Av Hanna - 20 juli 2009 19:44


Jag är sjukt trött. Känner mig helt slut i skallen. Fastän dagen varit lugn och helt ok så känns det nu att jag inte är van att vara bland folk på jobbet en hel dag. Det vittnar ju verkligen om att man varit ledig länge nog, kanske för länge.. Om vi får fler barn kommer jag nog inte vara mammaledig på heltid i 12 månader som jag planerat nu, kanske är 9 månader länge nog ?  Ett år är ju skitlänge ! Kan mkt väl tänka mig att dela det första lediga året/15-månaderna med sambon, så han får ta större del än bara de sista 3 månaderna som det blir nu. Ja ja....det är ju ett problem som ligger nåt år fram i tiden i vilket fall eftersom vi inte tänkt göra Lilla E till storebror på ett bra tag. Så...nog gaggat om det.


Ska slå mig ner i soffan och kasta upp de trötta fötterna på bordet faktiskt. Bara slappa och kanske ta en bit av kakan som Käraste M bakat idag. *smaskens*


Ha en bra kväll vänner. På återseende. // H

Av Hanna - 20 juli 2009 14:56


...har jag gjort en hel arbetsdag. Det har nästan varit för lugnt så det har gått jättebra, jag hade koll på läget från start. Nästan lite småtrist emellanåt faktiskt. Hade nog varit roligare om jag hoppat in på min ordinarie plats, men denna vecka agerar jag ju postmästare här på Jämtkraft och nu i semestertider går postvolymerna ner markant.


Börjar bli dags för ännu en kaffekopp, blir lätt lite mer kaffe än vanligt när man jobbar.


Ha det bra. // H

Av Hanna - 20 juli 2009 07:39


För första gången sen den 30 sep har jag stämplat in på jobbet. Känns helt ok, för idag regnar det nämligen. Hi hi hi.... Skämt åsido så är det inte bara därför det känns ok, men visst har det lite påverkan. Hade nog känts tyngre om vädret sett ut att bli kanon. Mina pojkar låg och sussade sött när jag gick hemifrån, längtar redan efter dem !


Nu ska jag göra lite nytta...och hämta en kaffekopp till.... Vi hörs ! // H

Presentation

Senaste inläggen

Länkar

Bloggar jag läser....

Tidigare år

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards