Alla inlägg den 18 mars 2012

Av Hanna - 18 mars 2012 19:19


En något ovanlig söndag......mannen har jobbat några timmar mitt över dan.....vi har varit hemma och harvat på. Mysigt från morgonen då vi kollade på film och hade det gott i soffan. Men allt eftersom dagen gått har den större killen spårat ur mer och mer......lillebror har fått en del tjuvnyp när man inte hunnit med att avvärja attackerna. Dessutom  har MiniE varit jättehungrig hela dagen och ätit säkert 8 ggr redan.....det är svårt att kombinera rastlös 3½-åring med konstant ammande. Hur man än gör är det någon som är missnöjd.....högljutt missnöjd..... Jag är ljudkänslig som tusan och ännu mer nu när jag är lite sliten.... Skrikandet gör mig superstressad och megatrött. Önskar mig ett ljudisolerat rum där man kan få vara i lugn och ro emellanåt. Varför tänkte vi inte på det när vi byggde kåken....!?!   


Nu blir det till att amma igen, liten är inte nöjd. Får sammanfatta helgen i ett annat inlägg....halkade liksom in på ett annat spår..... // H

Presentation

Senaste inläggen

Länkar

Bloggar jag läser....

Tidigare år

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards