Alla inlägg den 4 juni 2012

Av Hanna - 4 juni 2012 17:27


Det är ju inte vanlig rak vecka nu....det är ju ledigt på onsdag för mannen....vilket innebär att tisdag & torsdag är vanliga förskole/jobbdagar, medan onsdagen härligt nog innebär ledigt för oss alla. Hoppla och sen är det fredag och ledigt igen. Härligt !! Va gla' jag blev nu !!


Men planen för imorgon återstår ju, in på stan. Tjohej !! // H

Av Hanna - 4 juni 2012 12:13


...2 veckor kvar till sommarlovet nu. Totalt 6 st dagar på fsk för Lilla E med andra ord. Det innebär även 6 dagar till då jag kan hitta på "vad jag vill".....Så nu ska jag försöka passa på att i lugn & ro träffa vänner, kanske fika på stan och må sådär mamma-lyxigt gott medan jag kan....typ....  


Börjar imorgon tisdag med en sväng in på stan för att lämna igen/byta ett par sandaler som var för stora - nån som vill dejtas !?!?


Idag har jag kokat morotspuré och frusit in så att det finns till sen. Det gick rätt bra med gröten idag, men det blir en del grimaser.... Vi provar oss fram, ska försöka lägga in lite bilder på't inom kort.


Nu blir det web-cam med momma för Lilla E. Vi hörs ! // H

Presentation

Senaste inläggen

Länkar

Bloggar jag läser....

Tidigare år

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards