Alla inlägg den 8 augusti 2012

Av Hanna - 8 augusti 2012 21:06


...han vaknade typ direkt efter att jag postat mitt förra inlägg. Nu är han vaken och sur. Pappan kämpar för fullt med att få honom att knoppa in igen. Jaja....det hade ju kunnat funka.


Nåt som är desto roligare är att hotellet är bokat och klart i Lycksele för nästa helg. 2 nätter i minisvit med (troligtvis) egen bastu samt 2 dagars entré till Djurparken. Det kommer bli bra. Vi ska må gott och bara mysa. Längtar !! Dessutom ser jag fram emot bilresan dit, det är så lätt att prata när man åker bil och barnen är oftast lugna. Sånt kan oxå vara mysigt.... :)


Nu ska jag koka thé och tända en brasa - jävla kallskitsommar !!! // H

Av Hanna - 8 augusti 2012 20:10


Den minste mannen i huset tog lite sovmorgon i morse. Sov i vagnen en bra stund mitt över dan. Höll sig vaken över middan & besöket på Jula. Käkade rejält när vi kom hem & somnade 19.30 - förhoppningsvis för natten !? Är det möjligt ?  // H



Av Hanna - 8 augusti 2012 10:48


...en hotellweekend i Lycksele för den här lilla familjen. Djurparkskul för de små och hotell-lyx för de stora. Typ. Känns helt ok. Hoppas bara att det finns rum att boka den helg vi tänkt oss. Ska kirra med bokningen under dagen. Lättsamt att bara packa med sig kläder och dra.....förutom blöjor, barnmat osv osv....   


Om två helger firar jag och gubben 6 år tillsammans. Vet inte hur vi ska fira det dock (det eviga problemet). En del tycker att det är fånigt att fira årsdagar och liknande, men jag tycker att det är en bra "ursäkt" att få må lite gott och ta hand om varann lite extra.... Det behöver ju inte köpas dyra grejor eller så, det känns mer viktigt att ge varann tid tycker jag. Hur firar ni såna här dagar/händelser ? Om ni firar dem alltså.....alla tips emottages tacksamt !


Det minsta barnet börjar vara både hungrigt och trött. Dags att agera - gröt och sedan vagnen !! // H

Presentation

Senaste inläggen

Länkar

Bloggar jag läser....

Tidigare år

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards