Alla inlägg den 9 augusti 2012

Av Hanna - 9 augusti 2012 22:28


Jag har ju varit förkyld ett tag, började med en allergisk "chock" när  jag klippte gräset för ett par veckor sen och övergick i förkylning. Ont i halsen och täppt i näsan, ett jäkla snytande har det varit. Men jag har ändå varit rätt kry så det har funkat iaf....


Köpte allergitabletter häromdagen för att överleva det sista gräsklippandet osv...


Klippte gräset idag, det var långt och eländigt. Använde inte uppsamlaren.....såg ut som nån slagit hö som låg....Bestämde mig för att kratta - pust !! Kom på när snoret fullkomligen droppade ur snoken på mig att..


JAG HADE GLÖMT TA TABLETTERNA !


Hade tänkt ta dem i förebyggande syfte liksom....men det var ju bara en bra tanke det. Smällde i mig en direkt efteråt och visst - det slutade idiotklias inne i huvet efter en stund men jag är ofantligt täppt och känner mig bakis. Kul. Nä.


Men grästmattan blev sjukt fin iaf. Godnatt. // H


Presentation

Senaste inläggen

Länkar

Bloggar jag läser....

Tidigare år

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards