Direktlänk till inlägg 16 maj 2013

Det får bli....

Av Hanna - 16 maj 2013 07:35


...en uppdatering i punktform... Tiden springer och jag varken hinner eller orkar sitta så mkt vid datorn.


*Möte på banken idag. Två av våra lån ska förhandlas om. Håll tummarna för att vår nye handläggare är en trevlig prick som är lätt att ha och göra med !


*Tjejgrej ikväll med Glada 4an !


*En vecka kvar till P!nk !!


*Vårfest med jobbet imorgon. Jag är med och arrangerar. Det blir mkt att stå i !


*Deltar i 2 olika projekt på jobbet. Kul, utmanande och tufft.


*Pga omständigheter på mannens jobb så har han varit tvungen att jobba lite den här veckan. Mkt stök och pussel med barnen - tack vare flex och farmor så löste det sig.


*Klipptid bokad på tisdag. JIPPI ! Alldeles för långhårig nu.


*Tid på hörcentralen på tisdag samt möte med läkaren. Hoppas att det ger nåt.


*ALLT virke till ca 130 meter gärsgård barkat, vässat och eldat. Mkt nöjda med det. Nu kan vi börja sätta den !!


*Barnen har fått 2 st nya tremänningar på sistone. Ska bli kul att uppvakta & gosa lite med dem.


*Mini E gör nästan inget annat än att gå nu. Åh vad han gillar det & vad duktig han har blivit !


*Början till en storrensning på hemmakontoret är gjord. Så skönt ! Jag har verkligen mått dåligt över att vi inte haft nån ordnng där inne. Men nu har vi kommit en bit på väg iaf och det är peppande !


*Förrådsdelen är nu spacklad och klar. Kanske målar vi i helgen !? (där har vi pausat lite...men nu börjar inspirationen komma tillbaka)


*Det har börjat växa så smått i vår odlingslåda. I år kommer vi satsa på sötsaker däri. Jordgubbar och rabarber blir det !


*Våran gräsmatta är fortfarande gulbrun och tråkig. Vill ha grönt nu. Kanske måste göda den lite....


Ja det var väl en del av det som snurrar i mitt huvud och så vidare. En hel del roliga saker faktiskt. Tyvärr måste jag fortfarande klaga lite på den f ö r b a n n a d e orken som inte riktigt finns. Måtte det bli bättring snart !! Jag vill inte vara en tröttis. Det är tråkigt.


Ha en bra dag vänner ! // H



 



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna - 16 oktober 2017 20:14

Jaha...   Det har gått ett år sedan jag bloggade sist. Mkt har hänt. Min utbildning är inne på sista terminen, stora grabben går i 3an, den lille gör sista förskoleåret innan han också går upp och blir skolbarn. Mannen jobbar och tränar, jagar äl...

Av Hanna - 3 oktober 2016 15:51

        Och VAB. Den lille har sån hemsk hosta på nätter och förmiddagar så det blir inte mkt sovet och det tar lång tid för honom att komma igång med dagen. Imorgon hoppas jag att vi kan ta oss iväg för det är aningens frustrerande att gå he...

Av Hanna - 26 september 2016 20:06

          Termin 2 är igång och förutom ett par pluggveckor hemma har jag hunnit avverka 2 veckor på min praktikplats. Är på psykiatrin och jag lär mig massor. Rätt så slitigt men ändå roligt. En trevlig arbetsplats och det finns massor att...

Av Hanna - 12 juli 2016 16:16


   

Av Hanna - 8 juli 2016 18:27

  ...Fru Berg ! Otroligt lycklig dessutom !   Bröllopet blev verkligen bra. Vädret, gästerna, lokalen, maten, underhållningen. ALLT stämde och blev helt otroligt bra. Vi kunde verkligen inte önska oss mer. Alla vänner som ställde upp och hjälpt...

Presentation

Senaste inläggen

Länkar

Bloggar jag läser....

Tidigare år

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards