Direktlänk till inlägg 17 maj 2010

*gÄsP*

Av Hanna - 17 maj 2010 07:22


Herre min gud vad jag är trött idag. Nytt rekord tror jag. Var uppe till säkert 00.30 och grejade. Slängde mig i säng och sov knackigt, började vakna redan vid 04.00 och sen steg jag upp vid 05.10 Så det är ju inte så konstigt att man känner sig lite seg.... Funderar allvarligt på att boka massagestolen på lunchen och ta en power-nap medan den knådar ryggen på mig. Ska genast gå in och boka den....


Lilla E har hittat tillbaka till sin forna form vad gäller sovandet. Nu sover han hela natten i sin säng igen. Det är så skönt och vi hoppas att det håller i sig eftersom han fått för sig att han ska ligga på tvären de gånger han ligger i vår säng. Mkt jobbigt och o-sovigt för mamman.   


Ha en bra dag ! // H

 
 
Erika

Erika

17 maj 2010 10:05

Aldrig roligt då de sover i ens säng å tar upp HELA sängen! I know what u mean. Cassandra brukar kicka ut mig å jag får sova på soffan, pappas tjej vettu.

Med oss börjar livet sakta komma åter. Har väldigt ont i huvudet idag men d beror väl på att jag förlorat mycket vätska i helgen. Cassandra kräktes bara en gång, inga andra symptom. Skönt vill jag lova! Så går d då man säger att man aldrig blir sjuk :)

http://eraijka.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna - 16 oktober 2017 20:14

Jaha...   Det har gått ett år sedan jag bloggade sist. Mkt har hänt. Min utbildning är inne på sista terminen, stora grabben går i 3an, den lille gör sista förskoleåret innan han också går upp och blir skolbarn. Mannen jobbar och tränar, jagar äl...

Av Hanna - 3 oktober 2016 15:51

        Och VAB. Den lille har sån hemsk hosta på nätter och förmiddagar så det blir inte mkt sovet och det tar lång tid för honom att komma igång med dagen. Imorgon hoppas jag att vi kan ta oss iväg för det är aningens frustrerande att gå he...

Av Hanna - 26 september 2016 20:06

          Termin 2 är igång och förutom ett par pluggveckor hemma har jag hunnit avverka 2 veckor på min praktikplats. Är på psykiatrin och jag lär mig massor. Rätt så slitigt men ändå roligt. En trevlig arbetsplats och det finns massor att...

Av Hanna - 12 juli 2016 16:16


   

Av Hanna - 8 juli 2016 18:27

  ...Fru Berg ! Otroligt lycklig dessutom !   Bröllopet blev verkligen bra. Vädret, gästerna, lokalen, maten, underhållningen. ALLT stämde och blev helt otroligt bra. Vi kunde verkligen inte önska oss mer. Alla vänner som ställde upp och hjälpt...

Presentation

Senaste inläggen

Länkar

Bloggar jag läser....

Tidigare år

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards