Alla inlägg den 4 november 2013

Av Hanna - 4 november 2013 07:58


Jaha. Förra veckan blev lite konstig mot slutet. Barnen höll sig pigga och glada. Annat var det med mig. Jag fick åka hem från jobbet i torsdags, illamående, svimfärdig och helt grå i ansiktet. Iförd mjukiskläder tog jag med mig filt och kudde och slog läger i badrummet. Mådde så vansinnigt dåligt. Somnade där inne och låg i säkert 4h innan jag stapplade mig ut. Men jag kräktes inte. Magen har varit lite knasig sen sjukan började hos oss förra veckan, men mkt beror nog på att jag inte ätit. Har liksom fikat mig fram i snart 1 ½ veckas tid. En tekopp här och en smörgås där. Så fort jag äter nåt mer än så får jag ont i magen. Nu blir jag ju inte ens hungrig längre och det känns även som att jag blir proppmätt efter en tallrik yoggi. Eftersom jag var så pass sliten och risig så var mannen en pärla & tog med sig barnen på fredag eftermiddag till farmor och farfar på middag. Sedan åkte de en sväng på gravarna och satte lite ljus. De sov över där borta och farmor var med barnen på lördagen när mannen jagade älg. Sen blev blev det så att det drog ut på tiden och att det bestämdes att de skulle jaga på söndagen oxå, så de stannade en natt till. Jag fick alltså 2 nätter hemma i lugn och ro. Vilade, läste och kollade på TV. Var även ute i garaget och målade lite, fixade lite gardiner, vattnade blommor, städade ut lite urvuxna barnkläder osv... Men mest softade jag och försökte vila. Svimmade en gång på lördag morgon, men annars var det lugnt. Jag behövde den här helgen SÅ mkt !! Saknade såklart både man och barn, så när de väl kom hem igår eftermiddag var det jättemysigt.


Ja det var väl det veckoslutet. Inte så kul, men ack så välbehövligt. // H

Presentation

Senaste inläggen

Länkar

Bloggar jag läser....

Tidigare år

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards