Alla inlägg den 14 november 2013

Av Hanna - 14 november 2013 10:02


Ja....vad säger man....tiden går...


Förra veckan bara rasslade iväg. Jag minns inte ens vad som hände....helgen likaså. Lite jakt och middag med vänner....annars lugnt.


Barnen var hos farmor och farfar tis-ons eftersom det gått/gick/går magsjuka på fsk och vi kände helt enkelt inte för att få det IGEN. Tack och lov var de lediga och ville vara med pojkarna !


Jag tog flex-ledigt idag för att förlänga frånvaron...så jag skulle vara hemma idag i vilket fall. Men se....då fick MiniE feber. 40.1 stannade tempen på igår kväll....så det blev en lite tråkigare hemmadag än planerat.


Mannen ska enligt plan vara komp-ledig imorrn, får se om det blir sjukstuga då med eller vad som händer.


Vi är bjudna på kalas på söndag, tvillingbruttorna blir 2 bast. Har lämnat det lite öppet. Febern får avgöra.


Helgen är i övrigt obokad. Hade tankar på IKEA osv....men nu med en hel del barnvaktande "förbrukat" och dessutom febertussen då....så får vi se....


Jag har fått en tid i UMEÅ på Norrlandskliniken på tisdag för röntgen av min fot. Ortopeden jag träffade förra veckan rekommenderade operation innan jul och eftersom jag inte får röntgas på sjukhuset här (inget avtal) så blev det Umeå då. Lite knivigt bara när det är så lång resväg. Ska klura på hur jag löser det....Känns iaf bra att jag ska få den röntgad och troligtvis åtgärdad inom kort oxå. Gjorde dock en tabbe häromdagen. Bildgooglade operationen. Dumt. Mkt Dumt.


Nu kaffe ! Hörs Hej ! // H

Presentation

Senaste inläggen

Länkar

Bloggar jag läser....

Tidigare år

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards