Alla inlägg den 29 november 2013

Av Hanna - 29 november 2013 14:30


Veckan har rullat på. VAB i måndags då. Barnen har sedan varit på fsk tis-ons-tor och så lediga idag. Mannen var hemma från morgonen, sen var de till tandläkaren med Lilla E (som fick högsta betyg & skötte sig exemplariskt). Efter det så hämtade de mig på jobbet, jag flexade ut och åkte hem med barnen medan mannen åkte på jobbet.  Nu väntar vi på att han ska jobba klart & komma hem med dagens middag. Kebab. Lata. Ja. Mer tid över till fredagsmys. Ja.


Ikväll ska vi hämta ner lådorna med julgardiner och adventsstakar & stjärnor från vinden. Det ska städas och pyntandet ska börja. Kanske måste jag dra en sväng på stan. Jobbets julfest om en vecka, och nu när jag vet att jag inte kommer vara gipsad så känns det lite roligare att gå (skulle ju egentligen opereras innan jul)....men det vanliga problemet är såklart ett faktum. INGA KLÄDER !!! Eller jo. Det hänger både klänningar & annat i garderoben som jag (otroligt nog) inte har vuxit ur....men jag vill ha nåt nytt och snyggt !!  Får se hur det går. Skulle behöva fixa lite med julklapparna oxå.


Önskar er alla en trevlig helg. Jag har ett enda mål med min - att det ska kännas att julen är på väg !! Hörs hej ! // H

Presentation

Senaste inläggen

Länkar

Bloggar jag läser....

Tidigare år

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards