Alla inlägg den 7 februari 2013

Av Hanna - 7 februari 2013 08:06


*Semester imorgon. Långhelg. Viktigt.

*Vattkoppor hemma. Än så länge bara ett barn. Räknar med 2 prickiga barn inom kort.

*Väldigt utmattad mamma. Det är jobba / sova som gäller. Har inte gjort många knop hemma på länge.

*Väldigt tacksam mamma. Älskade karl som stöttar så jag får sova/vila huvudet så mkt som jag behöver.

*Nyklippt mamma. Kortare än sist. Love it !!

*Har inte orkat träna NÅNTING på sistone. Inte ens promenader. Inte bra.

*Husets minste man gör framsteg på sitt eget sätt. Blir mer och mer rörlig. Dock liten fortfarande. Plutt.



Det rullar på. Jag stiger upp kl 5 varje morgon och börjar jobba kl 06,30. "Va dumt" kanske ni tänker eftersom jag alltid klagar på trötthet. Men saken är den att det är skönt att få en timme själv på kontoret och det spelar ingen roll om jag sover till 07,00 eller längre - från kl 15,30 & framåt är jag helt väck. Så det är bättre att vara på jobbet tidigt och få lite gjort då. Oftast har jag avverkat rätt mkt innan de andra börjar ramla in.


Nu ska jag se till att göra lite mer nytta. Har fredagskänsla idag - lovely !! // H

Presentation

Senaste inläggen

Länkar

Bloggar jag läser....

Tidigare år

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards