Alla inlägg den 15 februari 2013

Av Hanna - 15 februari 2013 07:37


Jag missade middan igår. Killarna gjorde chicken-nuggets och åt med sallad i tortillabröd. Jag sov. Släpade mig upp ur sängen vid 19-tiden och käkade lite. Sen nattade vi ett barn var. Hängde i soffan nån timme innan jag somnade igen. Vad är det som händer med mig ?! Dessutom blödde jag näsblod i morse och har känt mig lite vimmelkantig sen jag kom till jobbet. Helg - ja tack ! Får hoppas att den kommande förlovingsårsdagen blir lite mer hjärtlig.....


Fick ett nytt bytesförslag på bilen igår. En V70 & en Nytro. Bilen var väl rätt ok, men skotern är vi tveksamma till. Om det varit en längre variant så hade det varit mer intressant.... Det är väl själva f**n, när man väl får förslag så är det alltid nåt som inte klaffar. Typiskt ! Men det löser sig väl det oxå. Med tiden !?


Imorgon fyller min svärmor år. Antar att vi ska dit och uppvakta, kanske blir det en sväng till skogs oxå. Har fortfarande ca 100 smågranar kvar att ta ner, kvista och dra hem inför kommande gärsgårdsbygge. Skulle ha haft nåt att linda/stödja handleden med så jag pallar med att kvista lite granar jag med. Den är fortfarande ond som bara den, skitgrejor !


NU ska jag ta och göra undan lite ersättningsärenden. Sen blir det mera kaffe och fikapaus. Ha en fin fredag ! // H

Presentation

Senaste inläggen

Länkar

Bloggar jag läser....

Tidigare år

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards