Alla inlägg den 22 februari 2013

Av Hanna - 22 februari 2013 06:59


Underbart härligt  att det är fredag, med tanke på hur det kändes i morse att kliva upp så är det ren jäkla tur att man inte behöver upp i morgon oxå. Jag pallar inte en dag till !! Minstingen sov inte alls igår kväll och natten var knackig så det slutade med att jag la mig på soffan och tjursov....de där falsettskriken han tar till - inte att leka med. Så "tavegyl-lyckan" blev kortvarig. Stackars liten och stackars mannen som hade hand om honom inatt. Känns som att det är min tur ikväll/natt om det blir samma visa så han får lite lugn & ro.


Det blev alltså ingen semester för mig idag. Inget bilbyte heller för familjens del som det ser ut. Dessutom blev det möte inbokat i eftermiddag så jag kan inte flexa ut tidigt heller. *suck* Jaja. Bara att jobba på och va glad åt att man sparat en semesterdag.


Pojkarna !  


Trevlig helg folkens !  // H

Presentation

Senaste inläggen

Länkar

Bloggar jag läser....

Tidigare år

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards