Direktlänk till inlägg 29 juli 2009

Rekord !

Av Hanna - 29 juli 2009 13:32


Detta är rekord för min del i att INTE ha bloggat på länge. Men vi har verkligen varit megalediga och bara gjort en massa roligt på sistone så tid/lust att sitta vid datorn har inte funnits helt enkelt. Rätt skönt.


Idag har vi iallafall fått bestämt att flytten ska påbörjas redan den 15 aug....så nu är det nära helt plötsligt ! Har varit lite tvära kast då säljarna haft lite besvär med att hitta nytt boende, men helt plötsligt ordnade det sig och allt föll på plats. Härligt ! Nu måste vi göra en plan för hur vi ska hinna med allt. Kul att få nåt att stå i !


Nu ska jag lägga sonen, börjar bli dags för eftermiddagslur. För övrigt så reser han sig och går runt möbler för fullt nu. Han har även börjat släppa taget och stå fritt korta stunder. Spännande och häftigt att se vad han kan !


Jag återkommer med inlägg vid tillfälle. Sköt om er så länge. // H


Såhär lyckliga är vi nu över att flytten ÄNTLIGEN är på G !!

 
 
Helena

Helena

29 juli 2009 18:41

Dags att sänka sängen nu då kanske om han reser sig =P

http://mammaheladan.blogg.se

 
Ingen bild

Hanna

29 juli 2009 21:38

Sängen är sänkt sedan länge....använde en gammal bild bara för att han ser så lycklig ut på den....Använde samma bild i ett inlägg den 12e juni då han börjat dra sig upp....

 
/T

/T

30 juli 2009 15:55

Va kul att ni haft det så bra.
Jag följer din blogg regelbundet nu och jag trodde nästan att du lagt ner bloggandet, men det var kul att se att du inte gjort det =)
Lycka till med flyttandet!

/T

http://tblogg.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Helena

31 juli 2009 08:23

Okej, ja jag tänkte väll =D Nu är det ju inte långtid kvar tills han fyller ett heller ju lillen =) vi får se om han går på sin ettårsdag kanske, spännande det där. Leo sprang ju när han var ett, men det är ju så olika det där. hoppas ni mår bra annars. kramis

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna - 16 oktober 2017 20:14

Jaha...   Det har gått ett år sedan jag bloggade sist. Mkt har hänt. Min utbildning är inne på sista terminen, stora grabben går i 3an, den lille gör sista förskoleåret innan han också går upp och blir skolbarn. Mannen jobbar och tränar, jagar äl...

Av Hanna - 3 oktober 2016 15:51

        Och VAB. Den lille har sån hemsk hosta på nätter och förmiddagar så det blir inte mkt sovet och det tar lång tid för honom att komma igång med dagen. Imorgon hoppas jag att vi kan ta oss iväg för det är aningens frustrerande att gå he...

Av Hanna - 26 september 2016 20:06

          Termin 2 är igång och förutom ett par pluggveckor hemma har jag hunnit avverka 2 veckor på min praktikplats. Är på psykiatrin och jag lär mig massor. Rätt så slitigt men ändå roligt. En trevlig arbetsplats och det finns massor att...

Av Hanna - 12 juli 2016 16:16


   

Av Hanna - 8 juli 2016 18:27

  ...Fru Berg ! Otroligt lycklig dessutom !   Bröllopet blev verkligen bra. Vädret, gästerna, lokalen, maten, underhållningen. ALLT stämde och blev helt otroligt bra. Vi kunde verkligen inte önska oss mer. Alla vänner som ställde upp och hjälpt...

Presentation

Senaste inläggen

Länkar

Bloggar jag läser....

Tidigare år

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards