Alla inlägg den 3 november 2010

Av Hanna - 3 november 2010 20:09


Just nu är det mesta bara grett. Kontraktet är påskrivet och nu väntar vi bara på att föreningen ska godkänna sina nya medlemmar och att vi ska beviljas utträde ur vår Brf. Antar att det kommer gå bra, konstigt vore det annars. Men vi har ju lärt oss inte ta nåt för givet....  


Lilleman sover och jag har städat/möblerat om i vardagsrummet. Så som det är möblerat nu är inte lika fint, men det känns större och öppnare och framförallt annorlunda. Det gör mig glad ! Nu har vi på allvar börjat se över våra förråd, de ska rensas ! Vår förhoppning är att flyttlasset bara ska innehålla de grejor vi gillar och vill ha kvar. Men så mkt hinner vi nog inte rensa undan, kommer ju vara fullt upp nu framöver på bygget....så det kommer nog mest handla om att få ihop allt i lådor på ett bra sätt så att vi hittar det vi behöver efter flytten. Jag får använda min ledighet i jul till att påta på och leta grejor. Men det gör jag så gärna....för jag får göra det i NYA huset !!


Nu blir det tv-mys och lite fika. Har ätit dåligt idag & stressat pga inhopp på ekonomi och så vidare.....Varva ner..... // H

Presentation

Senaste inläggen

Länkar

Bloggar jag läser....

Tidigare år

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards