Alla inlägg den 12 november 2010

Av Hanna - 12 november 2010 18:51


Åh vilken härlig eftermiddag vi har haft. Jag hämtade Lilla E vid 15-tiden och sen promenerade vi hem. Han gick själv hela vägen och styrde dessutom vagnen hela sträckan. Det tog ca 40 minuter, vi stannade lite och kollade på bäcken och pratade om att man INTE får hoppa i ! Den lille mannen var bra sugen på ett dopp, tog mer eller mindre sats för att slänga sig ner i vattnet men jag hann hindra honom som tur var. Gissningsvis är det ca 2 km att gå så jag tycker att han gjorde det bra som dessutom körde storvagnen som var fulllastad med grejor. Jag erbjöd honom skjuts eller åtminstone att jag skulle köra vagnen, men icke ! Envis rackare....när vi nästan var hemma sa han "det är lite jobbigt men det går bra". Han borde sova gott i natt eftersom han dessutom sov mindre än vanligt efter lunch.....


När vi kom hem skottade vi lite snö och tände lyktan ute på bron. Gick sen in och började med maten. Gjorde egna mini-chicken-nuggets som vi åt med sallad och tortillabröd. Mkt gott !


Nu har vi kollat lite Hotell Kantarell och även haft web-cam-konversation med momma, alldeles strax blir det lite välling för minimänniskan och sen natti natti. Vi kommer väl dega ner oss i soffan sen framför Idol och bara softa. Somnar väl nånstans mitt i.....


Hoppas ni alla haft en bra vecka och att ni får en suverän helg ! // H

Presentation

Senaste inläggen

Länkar

Bloggar jag läser....

Tidigare år

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards