Alla inlägg den 8 oktober 2012

Av Hanna - 8 oktober 2012 20:54
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Hanna - 8 oktober 2012 20:40


...för detta illamående. Det gör mig galen. Under helgen har det gått rätt bra, jag har lyckats ignorera både det och öronsuset till stor del. Tvingade undan det för att verkligen kunna njuta av min helg med tjejerna. Men nu idag har det kommit och gått hela tiden och nu på kvällen är det åt h*lvete. Så jäkla äckligt att må sunkigt hela tiden. Som tur var somnade barnen snällt strax före 20.00 så att natta dem båda själv gick bra, mannen är ju på innebandyträning. Nu blir det snart soffhäng. Ska bara packa skötväskan så den är klar i morgon bitti om jag får för mig att dra in på stan. Ska köpa en tavelram till den andra bilden jag shoppade igår. Även den en påminnelse till min käre man att jag älskar honom till månen & tillbaka.


Tänkte koka en kopp thé innan jag dråsar ner i soffan. Ha en fin kväll !! // H



Av Hanna - 8 oktober 2012 09:56


...för tavlan fick bli i sovrummet på tavellisten intill fönstret. Familjefotot, ljuslyktorna i fattigmanssilver samt en "blomvas" fick flytta på sig och istället hamnade de två nyinköpta turkosa ljuslyktorna där. Inom kort ska det in några fler färgklickar i vårt sovrum som i stort sett bara är svart & vitt. // H


Tavla  

Tavlan ser randig ut, men det är bara fondväggen som speglas. :)




Presentation

Senaste inläggen

Länkar

Bloggar jag läser....

Tidigare år

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15 16
17
18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards