Alla inlägg den 19 oktober 2012

Av Hanna - 19 oktober 2012 10:55


Äntligen fredag ! Den här veckan har varit lite tung, men ändå lätt !? En del saker har gått som en dans medan andra bara har varit såå sega. Sonens tandläkarbesök, onsdagens sväng till Öppna Förskolan för gipsavtryck, monteringen av garageporten samt gårdagens dubbla kaffesurr med fina vänner har såklart varit positiva & peppande grejor. Men att se ut som om man fått en smocka över ögat, ha ont i huvet och ett J*VLA susbruspulserande i örat är INTE peppande - allt sitter dessutom på vänster sida. Räknar verkligen dagarna tills jag får inleda min tinnitusutredning !! Vet inte alls vad jag förväntar mig av den, men NÅT kommer ju förhoppningsvis att hända iaf. På nåt vis så känns det som den här skiten blivit värre sen jag sökte för det.....aaahhh.....jag har väckt den tinnitusbjörn som sover !?!? Eller så är jag bara mer sliten och trött.....det ena kanske ger det andra. *suck*


En sak är säker iaf - det tar galet mkt energi att kicka igång sig själv om mornarna när den första tanken när man vaknar är "NEJ". Man får verkligen jobba med sig själv och sin inställning. Har bett mannen kolla om han kan ta några lediga fredagar framöver....innan den värsta julruschen sätter in... Dels för att jag känner mig så sliten, och dels för att jag helt enkelt vill vara mer med honom. Vi får se hur det går.


Usch va tråkigt det blev nu då. Jag är inte helt pigg & glad idag. Ska ta och kamma till mig, förbereda lunch och se om vi ska bege oss ut i regnet sen eller om vi bara gör en brasa & myser. Kanske fika en muffins från tisdagsbaket...    Ha en fin dag ! // H


Tomat  

Slänger in en bild på en av svärmors minitomater.

Hon har verkligen fått till MYCKET tomater i år och en del av dem

blev lite mindre....men ack så goda !!



Presentation

Senaste inläggen

Länkar

Bloggar jag läser....

Tidigare år

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15 16
17
18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards