Alla inlägg den 9 april 2013

Av Hanna - 9 april 2013 06:47


Jag beställde böcker igår. Yeey ! 2 st skrivna av Hans Rosenfeldt - helt oläst författare för min del så det ska bli spännande. Sen blev det den senaste i serien om Fredrika Bergman - skrivna av Kristina Ohlsson. Klickade även hem Gideons Ring av Carin Gerhardssen (Hammarbyserien). Så nu är det bara att vänta. Hoppas att de  hinner komma innan helgen !! Men som tur är så har jag snälla vänner/kollegor och även grannar som erbjuder sig att låna ut böcker så länge.....en högljudd klagan-status på fejjan fixade en hel hög med erbjudanden. Bra det.


För övrigt så var det t u n g t att kliva upp i morse, trots att jag fått sova ostört i natt. Känns som att jag vaknar på fel sida varje dag. Om jag fick skulle jag bara vända på mig och dra täcket över huvudet. Men jag behövde iaf inte stressa. Alltid nåt.


Nu väntar ett par möten före lunch och sedan blir det väl fullt ös med det dagliga jobbet. Har även lovat att jag ska ta hand om utgående post på eftermiddan, så det blir nog en lång dag.


Men solen skiner och dagarna går ju fort iaf när det är fullt upp. Jag fokuserar på det ! // H

Presentation

Senaste inläggen

Länkar

Bloggar jag läser....

Tidigare år

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards