Alla inlägg den 18 april 2013

Av Hanna - 18 april 2013 07:32


....med Diklofenak blev det för min del efter läkarbesöket. Troligtvis så är det senorna på utsidan av handen som är skadade/inflammerade så jag ska nu äta en 10-dagarskur med Diklofenak då för att se om det blir någon skillnad. Om det inte blir det så ska jag ringa HC igen sa min läkare. Då lät det som om jag ska få gå till typ en sjukgymnast och prova ut en skena för att avlasta handen lite. Jag hoppas verkligen att kuren hjälper !!! Skulle vara så skönt att slippa ha ont och vara så svag.


Natten var bra - båda barnen sov utan ett knyst ! Jag vaknar ju av värken med jämna mellanrum men det kanske blir bättre det med snart då. Trött som f**n är jag på mornarna, har inte tagit mig iväg med tidiga bussen på hela veckan....inte förra veckan heller tror jag.... Hoppas återfå lite energi snart. Ska jobbar 8 veckor till har jag räknat ut och sedan blir det långledigt i 8 veckor över sommaren. Det ser jag fram emot !


Nu ska jag hämta kaffe och dra igång på riktigt. Har lite samtal att ringa bara klockan blir lite mer och sedan är det möten mest hela eftermiddan. Ha en fin dag !! / H

Presentation

Senaste inläggen

Länkar

Bloggar jag läser....

Tidigare år

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards