Alla inlägg den 23 april 2013

Av Hanna - 23 april 2013 12:24


...i allt elände är att Mini E fått plats på samma avdelning som Lilla E när han ska börja fsk till hösten. Det känns bra och tryggt. Smidigt och praktiskt dessutom. Sen att vi även ska få en ny personal på avd som är en ung kille är oxå bra tycker jag. Det har inte jobbat en enda kille (förutom nån vikarie emellanåt) på hela fsk sen den öppnade - men nu ska det alltså börja en kille & på vår avdelning dessutom !! Bra det.


Det gjorde mig lite gladare. Nästan iaf. // H

Av Hanna - 23 april 2013 07:34


...flex igår med en dryg timme. Orkade inte med en heldag på jobbet, eländig som jag var och inte alls i form. Kunde inte koncentrera mig för fem öre, glömmer bort vad jag håller på med och så har jag 2 sekunder till tårarna hela tiden. Ingen bra kombo ! Jag är så trött idag så ögonen tåras hela tiden av alla gäspningar - men den här j*kla tröttheten går inte att sova bort. Inte heller känns det bli bättre när jag är ute mkt och rör på mig. Frustrerande.


Ska verkligen försöka göra nåt vettigt på jobbet idag. Hoppas att det håller en bit iaf. Bara att bita i och köra på. Ha en bra dag ! // H

Presentation

Senaste inläggen

Länkar

Bloggar jag läser....

Tidigare år

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards