Alla inlägg den 28 april 2009

Av Hanna - 28 april 2009 22:12


...framför TV:n. Har kollat på Desperate Housewives och ätit glass. Gott ! Nu har jag en kopp thé i stället, började frysa av glassen... Ska sitta uppe ett litet tag till innan det är dags att krypa ner och sussa. I morgon blir det tvätt med start kl tidigt och sedan en sväng på stan. Helgen och bröllopet närmar sig med stormsteg, ska bli riktigt kul. Tänk va nervösa och förväntansfulla brudparet ska vara ! Häftigt, stor grej att gifta sig. Det roliga är att ringen som bruden ska ha är jättelik den ring som jag för länge sedan kom fram till att jag skulle vilja ha den dagen jag gifter mig...OM jag gifter mig dvs...  ;-) La ju till och med in en bild på ringen den dagen jag skrev och berättade att vi skulle åka på bröllop....läs här om du vill...


Ja ja....nog om det. Nu blir det lite mer soffa....sen sängen.... Gonatt !! // H

Av Hanna - 28 april 2009 13:43


...luktar illa när man kokar det. Har gjort en omgång puré att variera med. Innan har Lilla E ätit morot- eller majspuré till sin potatis & älggryta. Men nu ska vi alltså prova broccoli. Han har ju testat köpt sådan och det gick bra, så nu får vi se om den hemgjorda får godkänt. =)


Vädret är fortsatt tråkigt. Hoppas verkligen att vädret blir bra i helgen, med tanke på bröllopet. Vore trist för dem om deras stora dag regnade bort. Trist för mig oxå som köpt en kort klänning.....*hi hi hi* Lilla E ska ha en jättefin murarskjorta på lördag, han ser ut som en riktig storkille när han får den på sig.


Inte länge kvar nu tills jag får klippa till mig. Lääängtar. // H

Av Hanna - 28 april 2009 10:25


Vi struntar i att gå så mkt på stan innan klippningen. Vädret är så tråkigt, jag har saker att göra här hemma och Lilla E ligger lite efter i sitt vanliga tidsschema. Han somnade nyss och sover han 2 timmar som han brukar så blir det lite stressigt med lunchen om vi sen ska i väg. Man vet ju liksom aldrig hur lång tid det tar att äta lunch nu sen vi började med den riktiga maten, ibland går det fort och smidigt och ibland blir det mest ett kladdpartaj som inte mättar så mkt. Så han får sova och sen äta i lugn och ro och så tar vi oss i väg när det passar. Kan ta en snabb sväng på stan i morgon mellan 10-12 när han sover och sedan gå på Öppna Förskolan och äta lunch där. Så blir det nog..... Det som ska fixas på stan är att jag måste byta koftan jag köpte (kan inte knäppa de översta knapparna utan att det glipar...men i övrigt var den bra) och så behöver jag lite mer pynt till grattiskortet. Hoppas att jag inte kommer få äta upp att jag skjuter den sista shoppingen framför mig hela tiden..... // H



Av Hanna - 28 april 2009 06:38


....framför datorn. Blev så att jag klev upp 06.10 idag, kände att om jag skulle somna om efter att Lilla E käkat så skulle jag bli så mkt tröttare. Så nu sitter jag här och knappar, ska väl se till att ha duschat och gjort lite nytta innan lilleman vaknar. Han brukar sova till strax efter 08.00, ganska frestande att lägga sig och slumra tills han säger att det är dags att stiga upp.....ååh.....man är ju en tröttis.... Men nä ! Inte i dag.


Hade inga problem att somna i går kväll som jag hade befarat, somnade nästan direkt jag la mig. Men däremot vaknade jag kl 02.39 *pip* för att gå på toaletten och efter det fick jag ligga och vrida mig några varv. Anar att jag kommer vara seg och slö i eftermiddag. Kanske somnar i frisörstolen...man brukar bli väl omhändertagen på NFI. Så skönt att sitta och bli ompysslad, det ser jag fram emot !


Nähä, här blir det ju inte så mkt nytta gjort. Bäst man skrider till verket medan man är vaken. Ha en bra dag trots dimma och gråmulen himmel... // H

Presentation

Senaste inläggen

Länkar

Bloggar jag läser....

Tidigare år

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards