Direktlänk till inlägg 18 november 2010

Torsdag

Av Hanna - 18 november 2010 12:07


Jag är hemma idag. Mitt öga och jag ville inte samma sak. Det har svällt upp och blivit fult. Jag äter medicin och hoppas att det inte blir värre nu. Allmäntillståndet är mkt bättre än sist så jag är glad åt det iaf.  Blir hemma i morgon oxå. Åter på måndag med nya krafter !!


Jag är osäker på vad som händer i helgen. Egentligen skulle vi vara hemma och jobba med huset, käraste M skulle hoppa över sin julfest med jobbet som är i Åre från lör-sön. Men nu har han kommit på att han nog vill åka iaf, så jag har lite tankar på att åka norrut och hälsa på mamma under tiden.  Vi har nog inte tid att göra utflykter i helgen över huvud taget, men eftersom jag inte kan få ett vettigt handtag gjort när jag är hemma ensam med Lilla E så kan jag lika gärna dra på turné jag med. Att träffa familjen är ju alltid härligt ! Vi får jobba dubbelt så mkt till veckan istället....*pust*


Nu ska jag ta en promenad i dagsljus ! En bra sak med att vara hemma. // H

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna - 16 oktober 2017 20:14

Jaha...   Det har gått ett år sedan jag bloggade sist. Mkt har hänt. Min utbildning är inne på sista terminen, stora grabben går i 3an, den lille gör sista förskoleåret innan han också går upp och blir skolbarn. Mannen jobbar och tränar, jagar äl...

Av Hanna - 3 oktober 2016 15:51

        Och VAB. Den lille har sån hemsk hosta på nätter och förmiddagar så det blir inte mkt sovet och det tar lång tid för honom att komma igång med dagen. Imorgon hoppas jag att vi kan ta oss iväg för det är aningens frustrerande att gå he...

Av Hanna - 26 september 2016 20:06

          Termin 2 är igång och förutom ett par pluggveckor hemma har jag hunnit avverka 2 veckor på min praktikplats. Är på psykiatrin och jag lär mig massor. Rätt så slitigt men ändå roligt. En trevlig arbetsplats och det finns massor att...

Av Hanna - 12 juli 2016 16:16


   

Av Hanna - 8 juli 2016 18:27

  ...Fru Berg ! Otroligt lycklig dessutom !   Bröllopet blev verkligen bra. Vädret, gästerna, lokalen, maten, underhållningen. ALLT stämde och blev helt otroligt bra. Vi kunde verkligen inte önska oss mer. Alla vänner som ställde upp och hjälpt...

Presentation

Senaste inläggen

Länkar

Bloggar jag läser....

Tidigare år

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards