Alla inlägg den 1 juli 2010

Av Hanna - 1 juli 2010 13:19


...nä inte direkt. Men har iaf ätit lite och det har gått hyfsat sen dess. Lite orolig mage, men inget illamående och det känns ju helt ok ! Så nu är det väl bara att hoppas att det fortsätter gå åt rätt håll resten av dagen oxå.


Jag har kollat på Unga Mödrar på TV under förmiddan och jag blir så arg ! Är det ok att gå ut från förlossningen för att röka när man har blivit inlagd för igångsättning ? Samma mamma filmades på vägen till sjukhuset då hon rökte allt hon kunde eftersom "hon inte visste när hon skulle hinna röka nästa gång" . Jag brukar inte predika och gå på om sånt här, men just när det gäller att hålla sig ifrån tobak och alkohol under graviditeten har jag lätt för att brinna av ! Man slutar inte för sin egen skull, utan för sitt barns bästa ! Grrr..... Jag har själv snusat under många år och vet hur jobbigt det är att sluta, men kan lätt säga att hade jag inte slutat innan av andra anledningar så hade jag slutat omedelbart bara jag misstänkte att jag var gravid. Så det så.   


Nu ska jag utmana ödet och ta mig en macka. Vi hörs ! // H

Av Hanna - 1 juli 2010 12:36


Ett par-tre bilder från senaste tiden....måste bli bättre på att fota och sen även på att tömma kameran...


  

Cyklar hos moster

 

    

Tutar & kör tankbil med mommas R i Strömsund

Av Hanna - 1 juli 2010 00:38


Jag har nog åkt på matförgiftning eller nåt annat galet. Har mått sjukt dåligt hela kvällen, och det började ca 3 timmar efter att jag ätit på restaurang. Åt 3-rätters för att fira av en pensionär som jobbade sin sista dag idag. Toast Skagen, oxfilé och chokladmousse. Supergott, men nu i efterhand.... B L Ä ! ! Nu sitter jag här med filtar, illamående som går i vågor och en tom bubblande mage. Mår verkligen inte bra ! Låg på toagolvet och grät för ett par timmar sen....Ska sova här på nedervåningen i natt och så har vi ställt så grabbarna använder toaletten uppe för säkerhets skull. HOPPAS verkligen att det bara är nåt jag ätit !!! Blir troligtvis hemma imorgon, känner mig ganska kraftlös och dessutom tror jag inte att magen hinner stabilisera sig så snabbt. Urk på burk !!

 

  


Nu blir det till att sippa lite vatten och försöka sova. Önskar få vakna och må bättre !


Ha det gott vänner ! // H

Presentation

Senaste inläggen

Länkar

Bloggar jag läser....

Tidigare år

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29 30
31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards