Alla inlägg den 15 september 2010

Av Hanna - 15 september 2010 21:48


Jag ogillar fönsterbrädor som står ut ! Våra fönsterbrädor i radhuset gör att gardinerna hänger snett och fult. Har ju köpt nya mysiga lila gardiner till vardagsrummet men jag blir ju så lej när jag väl får upp dem. Hörnet på fönsterbrädan liksom står ut mitt i gardinen så det blir helt skevt, inte så bra när man har panellängder !   


Min man har bakat muffins ikväll, ska lämna en påse imorgon bitti till snickarna. De har jobbat på bra idag, ventilationen är klar och de har satt upp väven/duken som lösullen ska ligga på. Så nu ser man inte upp till taknocken längre. I morgon ska de nog börja sätta glespanelen i taket. Så härligt att komma dit och se hur det tar form ! Varje trälig dag på jobbet (är lite less just nu) innebär en dag närmare inflytt !!!


Nu blir det lite soffmys med mannen. Godnatt ! // H

Av Hanna - 15 september 2010 10:52


Lilleman ska få en jättefin allvädersdress av farmor och farfar i lite tidig födelsedagspresent. Svarta brallor och mönstrad jacka. Tack & bock säger vi föräldrar för det ! Nu har han så han klarar både höst och vinter, och dessutom kommer han vara snygg !


Vi fick hem tapetböckerna igår. 18 kilo vägde väskan. Mkt bläddrande blev det, men återigen drabbades vi av akut beslutsångest så vi har inte bestämt nåt. Men vi har lite idéer iaf så vi ska fortsätta ikväll.


Nu vill jag ha mat ! Tur att klockan snart är lunch ! // H

Presentation

Senaste inläggen

Länkar

Bloggar jag läser....

Tidigare år

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards