Alla inlägg den 18 september 2010

Av Hanna - 18 september 2010 09:00


Att kunna kliva upp, ta på sig morgonrocken och bara tussa omkring utan nån tid att passa är SKÖNT ! Mannen är i älgskogen så det är bara jag och lille prinsen hemma. Vi började med att kolla på ett avsnitt Rorri Racerbil, sedan kokade vi gröt och åt i lugn och ro. Nu leker den lille med lego och bilar, medan jag kollar fejjan &  avnjuter dagens andra kaffekopp. Det regnar och är tråkigt så vi blir nog mest inne idag. Hade planer på att dra iväg till huset och städa efter takläggningen. Det blir sjukt mkt skräp av takpannorna. De är ju buntade typ 4 & 4 och det sitter ju ett band runt varje bunt som nu ligger utspridda lite här och var eftersom att snickarna har sprättat upp dem och lagt ut takpannorna. Det blir jättesnyggt med det svarta taket !! Tog ett par bilder igår som jag kanske får mig till att tanka över senare...


Lite nervöst nu oxå, för våra spekulanter ska ju på banken på måndag så om vi har tur kanske vi får ett besked redan samma dag. Jag skulle bli så LÄTTAD om de la ett bud, helst ett som inte är alldeles för lågt. Väntan tar knäcken på mig. Som vanligt.   


Nu blir det till att greja lite här inne, vi har som grädde på moset ännu en visning på måndag. // H

Presentation

Senaste inläggen

Länkar

Bloggar jag läser....

Tidigare år

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards