Alla inlägg den 23 september 2010

Av Hanna - 23 september 2010 21:52

     

Lite bilder från bygget......lite svårt att fota nu när reglar/väggar är uppe. Man får inte med så mkt på bilderna och det är lite svårt att se vad de föreställer. Håll till godo !


  

Vardagsrummet sett från hallen.

 

  

Hallen sett från vardagsrummet. Köket till höger.

 

  

Burspråket i köket....Arbetsdelen i köket

 

  

Som tur är får vi vattentoa och inte torrdass !

  

 

Det var lite bilder iaf. Ibland får jag lite ångest och tänker att huset är för litet !! Men...vi har ju varit inne i ett färdigt Lyckan och VET att det är stort nog så det är nog bara lite nojja. Vi har ju prioriterat bra planlösning framför många kvadratmetrar.  Det är många som påpekar att det är ett litet hus osv....men det är inte SÅ litet....130 kvm och 4 sovrum räcker rätt långt, iaf med tanke på att vi inte tänker bilda en Familjen Annorlunda med 8 barn. Fast det skulle säkert gå det med ! Det kommer bli så mysigt och bra. Vi har i vilket fall avverkat ännu några dagar på vägen mot Lyckan och vi längtar mer och mer hela tiden.


Jag är så glad och tacksam över min fina lilla familj. Ibland blir jag bara helt överväldigad av känslor för allt man har och får varje dag. Man vet inte hur bra man har det !


Med de orden avslutar jag för idag. Ska krypa till kojs och sova. Är ensam hemma, grabbarna är i Bjärte och mekar med släpvagnen inför besiktningen i morgon. De har ju ledig fredag med bl.a besök på BVC inbokat. Ska väga och mäta den lille inför 2-årsdagen som infaller nästa  helg. Sen ska de hälsa på snickarna och efter det besikta vagnen. Eftermiddan erbjuder ännu en visning, sen möte med mäklaren hoppas vi på.  Men SEN ÄR DET HELG för då slutar jag för dagen och vi kan mysa tillsammans.


Trevlig helg vänner ! // H

 




Av Hanna - 23 september 2010 19:34


Ja där befinner vi oss nu. Vi väntar och väntar....på besked från spekulanterna alltså. Men först måste de få besked från banken. Och det ska de få i morgon förmiddag !!! Jag är så trött på detta väntande nu så jag kräks nästan. Måtte de komma med ett ok bud. Snälla nån ! // H

Av Hanna - 23 september 2010 12:21


Nu har allt valsande kring visningar och spekulanter som inte verkar få klartecken från banken gjort att vi inte orkar hålla på med detta längre. NÅT MÅSTE HÄNDA ! Vi ska därför boka tid med mäklaren efter morgondagens visning för att prata igenom detta och ev. avsluta samarbetet. Såhär kan man inte ha det med 3 månader kvar till inflytt i nya fina huset. Jag vill vara glad och kunna sova på nätterna. Vi har jamsat länge nog. Action !! // H

 

Presentation

Senaste inläggen

Länkar

Bloggar jag läser....

Tidigare år

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards