Alla inlägg den 21 oktober 2011

Av Hanna - 21 oktober 2011 09:13


Exakt två månader kvar tills jag fyller 30. Och mindre än 3 månader tills vi är 4 (hoppas jag verkligen !). Fredagen blev helledig och vi tussar på hemma fram till lunch, då kommer mannen hem (han behövde bara jobba halvdag, jippi !) Vi äter lunch tillsammans och åker in på stan sen. Det ska shoppas lite vinterkläder, födelsedagspresenter, bäbispresenter osv....Men framförallt ska vi ta LillaStoraE till tandläkaren ! Det ska bli spännande. Han är just nu väldigt inställd på att han ska gapa och visa alla tänderna, så det återstår väl att se om han fortfarande känner så när vi kommer dit. Kul ska det bli iaf !!


Jag muttrade och svor i morse. 0-gradigt och nästan ingen ved inne - bara att gå ut i tofflorna och hämta in en vedkorg. Fy tusan vad kallt och eländigt ! Men nu, när det sprakar och brinner så har jag glömt det där besvärliga och kalla. Känns som jag tjatar om kaminen - men den är ju en av de bästa sakerna med hela huset !! Så glad att vi valde att sätta in den på en gång. Både värme och mysfaktor. Nytta & Nöje ! Lovely !!


Nu ska jag hänga lite tvätt och dricka upp min kaffeskvätt. Sen väntar lite annat småfix innan vi ska börja göra oss klara för en halvdag på stan. Känns jättelyxigt att gå på stan med mannen, blir ju så mkt lättare med (ev) påsar, vagn och barn !! Men det viktigaste av allt är att vi får lite mer tid tillsammans - den är värd guld !!


Ha en bra fredag ! // H

Presentation

Senaste inläggen

Länkar

Bloggar jag läser....

Tidigare år

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards