Alla inlägg den 26 oktober 2011

Av Hanna - 26 oktober 2011 07:10


....kanske inte heller härdar. Fy tusan vilken skallebang jag har haft nu i ett par dagar. Både måndag och tisdag har jag legat i soffan från det att jag kom hem tills att det varit dags att gå och lägga sig i sängen. Igår missade jag dessutom middan, i måndags avvek jag från middagsbordet direkt efter att jag fått i mig det jag förmådde peta i mig iaf. Det är som att någon satt fast panna & ögon i ett skruvstäd och roar sig med att vrida åt. Försöker dricka mkt vatten och har petat i mig någon enstaka huvudvärkstablett, men INGET hjälper. När man blundar känns det iaf lite bättre. Så det skulle jag vilja göra hela tiden. Svårt dock när man är på jobbet.   


De senaste dagarna har inte varit så positiva. Så träligt när man hamnar i en sån period, man försöker rycka upp sig men det går liksom inte. Både ork och humör ligger liksom lågt......


Intervjuerna igår gick iaf bra, de verkar vara kompetenta och trevliga båda två. Beslut är ej fattat ännu, men troligtvis inom kort. Spännande.


Bara att köra på ! // H

Presentation

Senaste inläggen

Länkar

Bloggar jag läser....

Tidigare år

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards