Alla inlägg den 19 augusti 2011

Av Hanna - 19 augusti 2011 14:27


....att jag är så  glad och lyckligt lottad....




Av Hanna - 19 augusti 2011 08:18


Jag längtar hem till fredagsmyset. Tacos till middag och sen ska vi bara softa, kanske kolla en film, dvs sova i soffan i en hög.... Tänker förbjuda min man att gå ut till garagebygget - i kväll ska han bara vara ledig ! Vi spenderar ju oftast kvällarna på "varsitt håll", han ute med snickringen och jag inne med tvätt & städning. Men inte ikväll ! Vi firar 5 år tillsammans nästa vecka och jag håller på för fullt med att planera hur vi ska ta vara på den dagen. Just nu (den senaste tiden) har vi inte prioriterat varandra så mkt, men det borde vi ju !   


Nästa vecka innehåller även lite andra roligheter, men det ska jag berätta mer om framöver... Alltid kul när man har nåt att se fram emot ! Ska även ansöka om lite föräldradagar under älgjakten, kanske jobbar halvtid den veckan. Sweet.


Är mkt mkt trött idag, sover hackigt och drömmer mkt konstiga saker. T.ex att Lilla E's stövlar var gjorda av glas och att fsk-fröken skällde på oss för att de dessutom var för stora ! Lilleman tassade även in till oss under natten och råkade senare sparka Storeman på ett mindre bra "ställe", så det var lite ståhej kan man säga innan vi kunde somna om. Snoozade och önskade mig ytterligare 3 veckors semester.....men icke....


Här på jobbet är det lugnt, gjorde ett jätteryck igår och kan med gott samvete softa lite idag. Ska dona lite med FV till Remonten....men det är inte mer än att jag kan ta tag i det efter fikat. Ska bli gott med kaffe.....


Ha en bra dag & helg vänner ! // H

Presentation

Senaste inläggen

Länkar

Bloggar jag läser....

Tidigare år

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards