Alla inlägg den 10 april 2012

Av Hanna - 10 april 2012 08:06


...ju bra att åka norrut denna skärtorsdag. Bilen höll, ingen mer kräksjuka (kunde nästan ha slagit vad om att vi skulle åka på återfall eller fler sjuka efter lååång inkubation) Men nä, allt har gått bra !! *tacksam* Vi har haft en bra påsk i Svedje med pappa & stora delar av den släkten. Kusiner, kusinbarn/tremänningar och även ett kusinbarnbarn ! God mat och dryck.....lite sovmorgnar och en hel del utelek i snögrotta samt en del skoteråkning & pimpling. Nice !


Nu är jag & barnen i Strömsund hos mamma/momma och har det bra. Mannen är tillbaka hemma och jobbar tis-fre, han kommer även snickra en del på kvällarna. Skönt att få ett avbrott från den vanliga lunken !! För hans del är ju mkt som vanligt, men just att ha friheten att kunna pyssla på med garaget på kvällstid & sen bara kunna lägga sig och sova ostört hela natten är lyxigt för honom. Alla har vi våra nöjen.....he he....   Han mms:ade bilder igår kväll på det han fixat då och det ser bra ut, äntligen börjar garaget bli lite snajdigt oxå - en del av snyggfixet såsom sponten under takfoten och vindskivor har kommit på plats och det hela ser mkt mer färdigt ut nu ! Snart är det dags för mig att måla lite oxå, bara våren kommer med målarväder !!


Nu ska jag ta och kamma till mig lite och fylla på kaffekoppen. Efter det blir det en del legobygge - det snöar ute och varken jag eller Lilla E  är så jättesugna på att gå ut just nu. Förhoppningsvis roligare väder efter lunch. Ha en bra dag och hoppas er påsk var fin ! // H

Presentation

Senaste inläggen

Länkar

Bloggar jag läser....

Tidigare år

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards