Alla inlägg den 26 april 2012

Av Hanna - 26 april 2012 15:03


Så, nu har jag äntligen fått tummen ur och deklarerat via SMS. Nu är det bara att vänta på pengarna....vi får en helt ok slant tillbaka i år och det kommer sitta fint. Lite extra sommarpengar till ev. semester, altanbygge och färdigställande av garage....ja det räcker ju inte till allt men det kommer ju underlätta iaf.... Det vore ju himmelskt om 20 papp räckte till allt det där....men så kul får vi inte ha det.  


Ikväll drar vi till farmor och farfar, stannar över natten tills imorgon. Stockar som fallit pga alla stormar ska dras hem och kapas/klyvas till ved. Mkt bra inför vintern.


Ska ta och packa ihop lite grejor. Ha en bra kväll !! // H 

Av Hanna - 26 april 2012 09:30


...börjar det ordna till sig. Efter ännu ett besök på akuten och sedan ett återbesök på barnmottagningen har det börjat vända för den lille. Febern är borta och hostan kommer bara när han ätit eller sovit.... Han kräks nästan inte alls längre och är mkt mkt piggare och gladare ! Och hungrigare.....i natt åt han 4 ggr inom loppet av 7 h....samma sak natten innan. Så vi är inte så pigga vi andra.....


Jag har lite huvudvärk & känner mig hängig och mannen känner av lite i halsen, bara att hoppas att det där j**la viruset som härjat Mini E inte har fått fäste hos oss nu då....


Ska ta och mysa ner mig med min nyaste deckare. Den femte årstiden av Mons Kallentoft. Sjukt bra böcker !!! Läs hela serien om ni inte gjort det !! ( Midvinterblod, Sommardöden, Vårlik och Höstoffer)


Ha det gott så länge, nu är det inte länge till helg.....sisådär...7 h för vår del ! Lovely ! // H

Presentation

Senaste inläggen

Länkar

Bloggar jag läser....

Tidigare år

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards